Gå til innhold

Omtale av Myst IV: Revelation (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

urk, myst.

 

Liker adventure spill, men MYST serien har ofte gåter som grenser til det uovervinnelige. MYST is the suxx0rs.

 

God anmeldelse forøvrig.

Lenke til kommentar

Virkelig den best skrevne omtalen jeg noengang har lest. :thumbup: Helt genial vinkling! Er det så kreativ man blir av å spille dette spillet så tror jeg jammen meg jeg må bestille et eksemplar. Virker til å være bra grafikk også, men billedlig sett, så var jo Riven mye mer ekskusivt da det kom en gang i tiden. Blir fremdeles overasket over det når jeg ser det og tenker på når det kom. :)

Synd at det er begrensing på oppløsningen... Er ikke helt sikker på hvordan det blir på min lcd skjerm :cry: Men det trenger vel kanskje ikke det aller heftigste grafikkkortet heller da? Holder radeon 9800 pro?

 

:)

Lenke til kommentar

Ok..ok Da blir jeg litt mer usikker på om jeg ikke heller skal finne fram en rubriks kube. Kommer til å kjede meg i hel før Gothic3 blir sluppet.. Kunne ivetfall slippe exp til g2 :hrm: *hate Atari litt* Kansje jeg bare skal kjøpe en xbox for 15 timer med Fable? eller runne NWN + xp1 og 2 igjen? Morrowind er jo så kjedelig.. Fallout 1+2 er utspilt med alt som finnes av eastereggs osv. Sånne spill det skulle vært flere av. Blei det litt off Topic?

 

Kreativ omtale ivertfall!

Lenke til kommentar
Har aldri spilt noen av Myst spillene, men nå fikk jeg litt lyst på Myst IV. Er det virkelig ingen vold i spillet? Trodde det var noe som kunne lignet Morrowind, men slik er det altså ikke? Kan man ikke kjøpe sverd/rustning å herje litt?

Nei, ingen vold eller kjøp av tull og tøys.

Kun gå rundt og løse "gåter" og finne veien videre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...