Gå til innhold

Half-Life 2 får utgivelsesdato? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. De slipper det samtidig som GTA San Andreas kommer. Lite smart.

 

Ellers er det jo positivt at Vivendi i alle fall har en presseuttalelse om spillet.

Gta San Andreas kommer jo først ut på konsoll da og HL2 for Pc, så om de vil stjele kunder fra hverandre er ikke så sikkert. Tror ikke nødvendigvis det er LITE SMART å slippe HL2 nå, heller det motsatte, også med tanke på julesalget.

 

De som har konsoll vil trolig kjøpe GTA mens PC eiere kjøper HL2. Anerledes blir det med de som eier både konsoll og pc, her er det snakk om budsjett. Hva skal en velge?

 

Jeg er den heldige eier av en pc så det blir nok HL2 på meg og muligens GTA senere når det blir pcifisert :p

Lenke til kommentar
Hmm. De slipper det samtidig som GTA San Andreas kommer. Lite smart.

 

Ellers er det jo positivt at Vivendi i alle fall har en presseuttalelse om spillet.

Joda, men spillene er såpass forskjellige, samt GTA er først til PS2, mens Half-Life 2 er til PC. Tror derfor ikke det kan ha så stor innvirkning.

Lenke til kommentar

valve&vivendi har klart det igjen, ovenfor folk som venter på hl2.

 

først en utgivelsesdato, ehhh der skjedde det intet.

så skulle spillet bli levert til vivendi mid-summer, ehhh det tok sin tid.

så blir RC overlevert vivendi, vente vente vente............. +vente@E

så er vi heldige om vi kan få lov, rundt juletider, å gi pengene våre til vivendi/valve? Juletider fordi det er da det selger best, hensyn til fans og folk som har ventet..... ehhhh, nei.

 

Vivendi trenger penger sårt?

Hensyn? nei. Vivendi/valve får vente på pengene fra meg til DVD utgaven kommer ned på ett rimelig prisnivå. (tross at jeg skal spille igjennom hl2 straks det kommer)

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...