Gå til innhold

Omtale av Animal Crossing (GC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan kanskje høres ut som Sims-aktig fordi man gjør en del "hverdagsting", men jeg tror neppe du vil få Sims-assosiasjoner når du spiller det. Måten du spiller på, hvilke mål du har, totalt mangel på stress, det er mange ulikheter som gjør at følelsen er alt annet enn lik. Endelig et spill som får deg opp av senga tidlig på morgenen fordi du vil forte deg å plukke sopp i spillet før de andre i landsbyen din våkner.

Lenke til kommentar
Importerte spillet fra USA i mai, det er helmaks! Er uenig i å trekke så mye for grafikken... den står i stil til spillet!

 

Anbefalles varmt!  :yes:

Hvis jeg forsto deg riktig, så mener du at jeg har trukket for mye på grunn av grafikken i totalkarakteren?

 

Totalkarakteren er ikke en sum av delkarakterene, den viser hvordan anmelder oppfatter spillet som helhet. Hvis du mener at spillet burde få høyere karakter enn 8, som betyr svært godt, er jeg uenig. Det er absolutt ikke bare grafikken som trekker ned for Animal Crossing, det er lydene, kontrollene, kameravinkel og ikke minst valgmulighetene. Selv om det er mye spennende man kan gjøre, særlig med en GBA, så er det utrolig mye man ikke kan gjøre. Jeg hadde gjerne sett at man hadde muligheten til å påvirke forholdet til andre mer, ikke bare ha de få fastsatte svaralternativene når man snakker med andre, og muligheten til å å gjøre mer i byen, for å nevne noe.

 

Importerte det forresten selv fra USA for snart et års tid siden, selv om det er PAL-versjonen som er omtalt her.

Endret av Rikku
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...