Gå til innhold

Øker dekningen og reduserer prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelige priser og hastigheter. Noterer meg at i de områdene hvor de fortsatt bruker dslam`ene til Telenor ligger de prismessig likt med sistnevnte.

 

Uansett, dette bør skape litt mer konkurranse i markedet og det vil forhåpentligvis gi utslag i bedre tilbud til meg som kunde når bindigen med Telenor går ut til neste sommer.

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med Bluecom jeg. Har hatt 2mbit linje hos dem i snart 1 år nå uten å noen særlige problemer i det hele tatt. Det at jeg forrige uke fikk brev i posten om at jeg ble satt over til de sin sentral og fikk nesten dobblet uploaden min (256 -> 440) gjorde ikke saken verre :) Sitter og vurderer om jeg skal endre hastigheten til 3mbit'en også, blir jo ikke stort dyrere enn nå :p

Thumbs up for Bluecom ! :thumbup:

Lenke til kommentar
tiscali = telenor nå?

Er ikke sikker på om telenor har overtatt helt ennå. Itavisens speedometer finner ut at ISPen min er tiscali, og man kan ennå bestille adsl fra tiscali med billigere priser enn telenor.

Sendte mail til tiscali for en uke eller to siden med noen spørsmål om adsl stuff, men har ikke fått svar...Linja mi har vært SYKT ustabil den siste måneden, fikser de dette så kansje jeg ikke bytter...

Lenke til kommentar

Hmm, hadde NGT 2MBits i to år mens jeg studerte i Oslo. Var veldig fornøyd med de. Er på en Bluecom linje hos foreldrene nå, som ble nettopp oppgradert fra 1 til 2MBits linje. Nå ser det endelig ut som om Bluecom øker upload'en i tillegg. 256kbps er altfor treigt i upload, men det ser ut som de har skjønt det nå... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...