Gå til innhold

Danner allianse mot ASUS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Tja nå var det ILLE at den store fikk konkuranse av de små . med hadde det vært Intel som hadde fått denne pesen så hadde de fleste jublet  :roll:  :roll:

Dobbeltmoralens tid er ikke forbi ser jeg , dette kommer vel av at Asus er en DERE bruker selv . :roll:  :roll:  :shrug:

hvorfor er det slik at hver eneste bidige lille gang noe omhandler to selskap så skal du trekke paraleller til amdvsintel og hykleri.

er jo nesten som om du er ute etter å starte en intel-amd diskusjon her..

kan alltids hende du mente det hele som en spøk, men er ikke slik jeg tolker det.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Tja nå var det ILLE at den store fikk konkuranse av de små . med hadde det vært Intel som hadde fått denne pesen så hadde de fleste jublet  :roll:  :roll:

Dobbeltmoralens tid er ikke forbi ser jeg , dette kommer vel av at Asus er en DERE bruker selv . :roll:  :roll:  :shrug:

hvorfor er det slik at hver eneste bidige lille gang noe omhandler to selskap så skal du trekke paraleller til amdvsintel og hykleri.

er jo nesten som om du er ute etter å starte en intel-amd diskusjon her..

kan alltids hende du mente det hele som en spøk, men er ikke slik jeg tolker det.

Jeg er faktisk ganskle enig med snekkern her. Hver gang noe negativt skjer intel så ser man 50+ poster med go amd osv. Men når det kommer til asus som mange sikkert bruker selv så liker de det ikke at de får konkuranse.

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar
Tja nå var det ILLE at den store fikk konkuranse av de små . med hadde det vært Intel som hadde fått denne pesen så hadde de fleste jublet  :roll:  :roll:

Dobbeltmoralens tid er ikke forbi ser jeg , dette kommer vel av at Asus er en DERE bruker selv . :roll:  :roll:  :shrug:

Helt enig..

 

Dobbeltmoralens alder er ikke over..

 

syns det bare er flott at 5 produsenter slår seg sammen i mot 1 stor

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Snekker`n Skrevet 21/09/2004 : 14:33

  Tja nå var det ILLE at den store fikk konkuranse av de små . med hadde det vært Intel som hadde fått denne pesen så hadde de fleste jublet  

Dobbeltmoralens tid er ikke forbi ser jeg , dette kommer vel av at Asus er en DERE bruker selv .    

 

Hver eneste gang det er en post eller artikkel om to selskaper mot hverandre så kommer du med den samme greia Snekker'n. Forstå meg rett, mener ikke å hakke på deg, bare synes det kan til tider være litt unødvendig.

 

ontopic: Synes denne alliansen virker lur, ASUS er stor og sterk ja. Tror forbrukerne vil komme godt ut av denne krigen.

 

Edit: leif

Endret av hainz
Lenke til kommentar
Tja nå var det ILLE at den store fikk konkuranse av de små . med hadde det vært Intel som hadde fått denne pesen så hadde de fleste jublet  :roll:  :roll:

Dobbeltmoralens tid er ikke forbi ser jeg , dette kommer vel av at Asus er en DERE bruker selv . :roll:  :roll:  :shrug:

hvorfor er det slik at hver eneste bidige lille gang noe omhandler to selskap så skal du trekke paraleller til amdvsintel og hykleri.

er jo nesten som om du er ute etter å starte en intel-amd diskusjon her..

kan alltids hende du mente det hele som en spøk, men er ikke slik jeg tolker det.

Neida er ikke ute etter en amd/intel diskusjon her , for om du følger med så har vi en gående på Hovedkort/minne og dær et IKKE utvekslet et eneste vondt ord :D

Det jeg til stadighet trekker dette frem for er for at muligens de som synest tilsvarende er greit om det er mot intel eller for amd skal begynne å tenke på hvilken dobbeltmoral de fremfører her . Dette blir nemmelig trukket frem av mange da og hylekoret er igang , her er det jo kun jeg som trekker det frem og da er det galt :ermm:

Nei,jeg mener det ikke som en spøk , men som en påminnelse til alle de som hyler opp uansett hva det er ang Intel ,men er det en annen produsent (som de selv bruker) ja da er det greit . :cry:

Lenke til kommentar

Vel, den konkuransen disse 5 produsentene er vel bare bra for konkuransen, og er jo positivt. Men jeg er også av den oppfatning at det ikke er veldig stor sannsynlighet for å få veldig store kutt i salgs prisene, det er veldig liten margin her, i forhold til det intel (særlig intel) og amd tar ut. Dessuten er det ikke først og fremst prisen som trekker meg (og 99% av kammeratene mine som bruker amd) til amd, men det fakktum at cpu`ene til amd rett og slett er bedre.(til mitt bruk iallefall). Det at de er billigere er jo bare en bonus. Skjermkort som er basert på samme chipsett er vanligvis ganske like, det skiller litt på ram av og til, så da velger jeg det kortet med best ram, og ikke det billigste.

Lenke til kommentar
Vi skal nok være enige om at de iallefall har raskest cpu (A64) at den er bedre kan vel diskuteres , ei heller har amd vært raskest hele tiden . Det ble de først da A64 kom . :-)

Du husker tydeligvis ikke sommeren 99 ---->? Lanseringen av Athlon 600 (SLOT A), AMD var raskest veldig lenge, de nådde også 1ghz først. Intel lå bak veldig lenge.

Lenke til kommentar
Vi skal nok være enige om at de iallefall har raskest cpu (A64) at den er bedre kan vel diskuteres , ei heller har amd vært raskest hele tiden . Det ble de først da A64 kom . :-)

Du husker tydeligvis ikke sommeren 99 ---->? Lanseringen av Athlon 600 (SLOT A), AMD var raskest veldig lenge, de nådde også 1ghz først. Intel lå bak veldig lenge.

Joda jeg husker , men jeg sa også "HELE TIDEN" om man begynner å bla seg tilbake har jo dette skiftet flere ganger , noe det nok komer til å fortsette med . :thumbup:

Lenke til kommentar
Du husker tydeligvis ikke sommeren 99 ---->? Lanseringen av Athlon 600 (SLOT A), AMD var raskest veldig lenge, de nådde også 1ghz først. Intel lå bak veldig lenge.

Det var når konkuransen kom man oppdaget at man oppdaget at Intel hadde glemmt å lage CPU. Det som har vært siden har vært en overklokkingsflopp som endte i Presscott ... :thumbup:

Hvor er 4Gig Prescott ?? som de bløffet med hele etterjulsvinteren??

 

En gullfisk har et minne på 3 sek., og svømmer rundt i bollen sin og oppdager stadig nye ting. Og noen behandler kundene sine som nettop sånne gullfisk...

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...