Gå til innhold

Her er nye PlayStation 2 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at den er mye mindre, og at den går på 8,5V i stedet for på 220V gjør den jo svært portabel, et nytt bruksområde er jo som DVD/Spillkonsoll i bilen, på toget etc. Jeg synes ikke at det ble en den nedturen som først antatt. Det gikk jo rykter om fjerning av DVD støtten! Nå er kanskje DVDen bedre og mindre bråkete på nye PS2? Dessuten syns jeg designet på nye PS2 er helt ok, bedre enn det gamle, faktisk. På tide med en ansiktsløfting!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Prisanslag?

Som det stod, slik det samme ps2 koster nå, 1200-1400 kr.

Syns den var ok jeg da, vanskelig å lage et pent design når den samtidig skal være så slim, pga at det er faktisk ganske mange porter en skal ha plass til. Holder meg til den gamle som kosta meg 4 laken for ca 4 år siden(har vert på gratis utlån de siste 3 år, pc ruler :cool: )

Lenke til kommentar

Den er ikke noe lekrere enn den gamle. Jeg sitter å ser på min playstation silver og min svarte playstatoion. Jeg fatter ikke at dette er en verdensnyhet eller sensasjon.

Hadde de hatt denne pluss et sniktitt av hva vi kan forvente av playstation3 så hadde dette vært en bedre fremvisning.

Eneste som er kult at denne blir lettere å mose inn i en bil =) men det kunne du med den gamle også.

 

*løpe å kjøpe xbox*

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...