Gå til innhold

Gamer.no og det store musemattemysteriet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q-Pad er ikke plastikk på overflaten nei. Men den har et laminert trykk. Dette gjør at det ikke er en ren tøy-feeling på det, men ei heller ordentlig plastikk.

 

Noe midt i mellom, men det føles unektelig behagelig ut :)

 

Q-Pad er ikke noe dårlig valg, men selv bruker jeg Corepad om dagen :cool:.

Lenke til kommentar
Q-Pad er ikke plastikk på overflaten nei. Men den har et laminert trykk. Dette gjør at det ikke er en ren tøy-feeling på det, men ei heller ordentlig plastikk.

 

Noe midt i mellom, men det føles unektelig behagelig ut :)

 

Q-Pad er ikke noe dårlig valg, men selv bruker jeg Corepad om dagen :cool:.

Jepp det skal bli spennende å se når jeg får den. Det viktigeste for meg er at musa glir godt på den, men i forhold til S&S blir den vel "treg".

 

Har egentlig "gone crazy" mtp musmatter den siste uken, bestilte meg først "Destrukt Pad", men den var direkte treig å spille med. Bestilte meg så Qpad (Men den har ikke kommet enda). Og på onsdag kjøpte jeg Steelpad 4S (etter å "hørt" at den var bra) Men også den virker treg i forhold til fUnc'en.

Nå får vi se om Qpad'en faller i smak, ellers blir det S&S Steelpad.

 

Så da har jeg vel snart brukt en 1000lapp på musmatter på et par uker... -> dere skulle kommet med testen for et par uker siden, da hadde jeg sikkert spart mye penger ;)

 

Njaal

 

Edit: skriveleif

Endret av Njaal[NOR]
Lenke til kommentar

Kjempebra! Endelig kom det jeg har ventet på i noen uker!

Gikk litt musematte-bananas for en tid tilbake jeg og...Men da var det bare fUnc 1030, Everglide Giganta Optical smoke og Sunbeam omnipad (som er en vits, men derfor også litt morsom å spille med). Fikk litt lyst på Corepad og matta fra Razer... Har også Steelpad 4S, men den er litt treg i forhold til fUnc...

 

Hadde vært gøy om gamer.no teamet sa sinn favoritt-matte. Vet jo at Cairn sverger til corepad....

Lenke til kommentar

Jeg mener at Q-pad er en klar vinner :p

 

Har for tiden; Icemat (1), funC, Steelpad 4S, Steelpad 4D og Q-pad...

 

Har spillt med alle ganske lenge, men nå sværger jeg til Q-pad'n - fordi den er helt lydløs i forhold til alle de andre + at den er veeeldig stor og intelli 3.0'n leser veldig nøyaktig av den... :love:

Lenke til kommentar
Jeg mener at Q-pad er en klar vinner :p

 

Har for tiden; Icemat (1), funC, Steelpad 4S, Steelpad 4D og Q-pad...

 

Har spillt med alle ganske lenge, men nå sværger jeg til Q-pad'n - fordi den er helt lydløs i forhold til alle de andre + at den er veeeldig stor og intelli 3.0'n leser veldig nøyaktig av den... :love:

Hvordan synes du musa glir på den i forhold til fUnc?

 

njaal

Lenke til kommentar

Først og fremst vil jeg si at det var en flott test. Vi trenger definitivt dette. Men jeg sitter også igjen med noen spørsmål. Og det er særlig dette: hva er forholdet mellom disse tre hovedtypene (glass/aluminium, tøy, og plast)? Dere sier ikke så mye om hva som skiller dem fra hverandre, rent bortsett fra at de er av forskjellig materiale. Men hva er da grunnen til at de ikke kan sammenlignes over en kam, så å si. Fra mitt eget synspunkt: jeg sitter med func-matten min, og lurer på om jeg skal kjøpe ny musmatte. Jeg er opptatt av to ting:

1. Jeg liker ekstremt høy følsomhet på musa, så jeg trenger en ekstremt glatt overflate.

2. Func'en sliter ekstremt på mouse scatez, så jeg skulle gjerne hatt en annen løsning.

Hvilken matte burde jeg velge? Dere sier om Q-pad, at den passer for de med lav følsomhet, men betyr dette at den ikke passer for de med høy følsomhet?

 

Allikevel sitter jeg igjen med at det er Steelpad S&S som passer meg best. Er dette riktig?

(Ble kanskje litt mye dette... :innocent:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...