Gå til innhold

Omtale av Conflict: Vietnam (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei? Har vi for mange strategi-spill, bilspill, og skytespill og da? Uansett kan man vel telle de Vietnam-spillene som er ute og under utvikling på to hender, rimelig få i forhold til WW1/2-spill.

 

Alt av Vietnam-spill har vært dritt, så de får bare fortsette å lage til det har kommet noe bra. Vietcong gikk ann, såvidt, men det er og det.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Nei? Har vi for mange strategi-spill, bilspill, og skytespill og da? Uansett kan man vel telle de Vietnam-spillene som er ute og under utvikling på to hender, rimelig få i forhold til WW1/2-spill.

 

Alt av Vietnam-spill har vært dritt, så de får bare fortsette å lage til det har kommet noe bra. Vietcong gikk ann, såvidt, men det er og det.

Jeg synes du tar litt feil der, fordi et bil-spill kan ikke regnes med et vietnam spill!

Da må man heller sammenligne krigs-spill med bil spill!

Og det er som Sigga sier, at det begynner å bli litt for harry, dette med at èn spill-utvikler gjør det bra med ww2 eller vietnam,

Så skal ALLE andre hive seg på lasset og dele en bit av kaka!

Jeg synes det er for få som tenker originalt!

WW1 er det for eksempel ingen spill av!

Og om èn spill utvikler klarer å lage et ww1 spill, som er underholdene, lærende, realistisk, originalt, og har en god kvalitet, så vil nok det få en suksess!

Jeg er ikke like sulten på vietnam krigs-spill, ikke etter Vietcong og BF: Vietnam...

 

Men tilbake til spillet her...

Er det coop inkludert?

For i det tilfelle havner det MYYYYE høyere på min "skal kjøpe" liste! :thumbup:

Lenke til kommentar
Begynner ikke vi å få for mange Nam spill??

Får aldri nok av disse spillene så lenge de leverer. Det har ikke Shellshock eller Conflict Vietnam klart til nå.

Hadde vært hjertelig om du kunne svart på spørsmålet mitt! :)

er det coop i Conflict: Vietnam? :dontgetit:

Så lenge det er coop, vil jeg anskaffe meg dette spillet en eller annen gang! (enten nå, originalt, eller brent, eller senere på billig salg!)

Coop er verd ALT! :love::w00t:

Lenke til kommentar
Conflict: Vietnam passer best som for to spillere som kan avse en lang natt til granatkasting og jungelvandring.

 

 

Hvor mye leste du av omtalen metallic?

Nå skal vi ikke bli nebbete her!

Det var derfor jeg spurte om det var noe Coop muligheter!

Fordi jeg så den linja!

Men Gamer folka nevnte aldri direkte at det var noe Coop!

Derfor ville jeg være sikker!

Du kunne forresten bare svart "Ja" eller "Nei" ;)

Anyways, var i en spill butikk i dag, og leste bakpå coveret, hvor det sto at coop var mulig, så jeg er sikker nå! :)

Lenke til kommentar
[iC' date=15/09/2004 : 17:41]
Co-op hjelper vel lite når spillet ikke klarer å levere. Er heller fan av superrealistiske spill med intens co-op.

Joda, men når Gamer folka som omtalte spillet sa at Multiplayer delen gir pluss? :dontgetit:

Men co-op er jo som regel enspillerdelen i lag med en venn eller to, som i utgangspunktet fikk dårlig score.

Lenke til kommentar
[iC,15/09/2004 : 17:41]
Co-op hjelper vel lite når spillet ikke klarer å levere. Er heller fan av superrealistiske spill med intens co-op.

Joda, men når Gamer folka som omtalte spillet sa at Multiplayer delen gir pluss? :dontgetit:

Men co-op er jo som regel enspillerdelen i lag med en venn eller to, som i utgangspunktet fikk dårlig score.

Ja, du har vel rett...

Men det er jo nesten garantert at det blir litt artigere i det minste!

For da kan man jo slosse på lag, mot de "slemme" VC! :w00t:

Det er jo ingen dum AI som man må gå rundt og være barnevakt til, og samarbeidet funker jo mye bedre når du spiller sammen med en hjerne, enn en bot!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...