Gå til innhold

Half-Life 2 snart ferdig? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så utrolig lei av dette eg også :thumbdown: Får lissom mer forventninger til spillet for hver gang det har blitt utsatt å sånn opp igjennom tidene :tease: Håper virkelig de innfrir, har lissom en liten anelse om at det ikkje gjør det heller :hmm:

Men det MOD`s som kommer til å driwe HL2 videre, og der vet eg at eg ikkje blir skuffet :dribble:

Lenke til kommentar
Alle andre produsenter klarer og få ut itide men ikke valve.

Ehh, ok? I hvilken boble har du levd de siste....20 årene! :hmm::no:

 

Det kommer når det kommer folkens! Patience is a virtue (eller noe slikt :p)

Det er ganske få som klarer å få spill ut i tide, men det er jo grennser på hvor lenge de utsetter spillene sine.

Lenke til kommentar

Hvor lenge, eller hvor mange ganger. HL2 har kun vært utsatt 1 gang. Grunnen til at utsettelsen har vært så lang kan være mange, men antar de har gjort en god del endringer siden den gang; for det meste endringer vi ikke vil merke noe til som omskriving av nettkoden (pga tyveriet), men også andre omstillinger som må/bør gjøres når spillet blir utsatt over en lengre periode, som f.eks oppdatere Source både kvalitetsmessig og ytelsesmessig slik at det kommer på et 2004-nivå. (dæven for en lang setning!)

 

Mest sannsynlig har de også utnyttet tiden til andre ting som mere testing, fikse småproblemer og i det hele tatt gjøre spillet (og teknologien) mer robust og flytende. La oss ikke glemme at de nå også jobber med å porte CS og HL1 over til Source. Kanskje blir HL1:S lansert noenlunde samtidig med HL2, istedet for lang tid etter (antagelser, men men)

 

EDIT: c og d er ikke det samme...

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Tragiske greier. Dette begynner å nærme seg Halo. Husker når de første bildene kom. Det så helt RÅTT ut. Men det tok jo så lang tid før det kom på PC at når det endelig kom, så var jo grafikken langt fra bra. Hvis ikke Valve får fingeren ut snart så blir det snart det samme med HL2, å da kan ikke engang fysikkmotoren redde det......

Lenke til kommentar
ElNino Skrevet 07/09/2004 : 10:40

  Gleder meg til HL2 kommer!

Gamesmix har releasedato 30/9. HL2 @ Gamesmix

Hvor de har denne datoen fra vet jeg ikke, de er de eneste jeg har sett som har en dato på spillet, uansett kommer HL2 til å være en suksess når det kommer 

 

det er såklart bare for å trekke til seg dumme kjøpere,

som forhåndsbestiller i god tro.

 

Traxco Skrevet 07/09/2004 : 08:04

  lurer på om jeg spiller hl 2 til jul... 

 

kanskje.

altså q99 i 2005.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...