Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Demo av Chris Sawyer's Locomotion (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal straks til å forhåndsbestille det, så får jeg det sikkert til neste uke. Genialt at det koster under 200 kr på de fleste nettbutikkene. Litt rart egentlig, men det er kanskje fordi spillet er laget av færre folk enn du har fingre på en hånd. Blir lavbudsjett av det. Mulig at de ikke kommer til å markedsføre spillet så veldig heller, siden TT(D) har en rimelig stor tilhengerskare som er sultne på en oppfølger.

 

Veldig plagsomt at demoen er begrenset til 15-20 minutter et sted. Skulle heller vært å spille 2 år som på demoen til den første Transport Tycoon. Grafikken er litt grå og kornete, men ellers er gameplayet omtrent like genialt som i TTD. Om det er bedre eller dårligere enn TTD blir jeg nok nødt til å vente til jeg har hele spillet med å finne ut av. Det som jeg i hvert fall syns er bedre er at jeg kan kjøre det i samme oppløsning som jeg kjører Windows i, nemlig 1600x1200. Kjøretøyenes bevegelse er også betraktelig bedre enn i TTD.

 

En "Transport Tycoon 2" er noe jeg har venta på i mange år, så jeg håper virkelig det blir et spill som er verdt pengene. Kanskje holder det seg i 10 år, akkurat som TT(D) har gjort.

 

EDIT: For de som ikke har fått det med seg så kommer spillet allerede nå på fredag! :w00t::dribble:

Endret av Cuirinus
Lenke til kommentar

Dette er et spill jeg har ventet på siden forrige årtusen, og hva blir presentert? Grafikken og meny er som en tro kopi av forrige versjon. Jobber Chris Sawyer for å skuffe fansen?

Det bør være mulig å pønske ut både noe mer originalt og bedre grafisk etter så lang tid. Det er ikke mulig å fylle alle forventningene til en gammel sær gamer som meg, men noen krav burde de stille seg selv.

 

Mozze

-skuffet-

Lenke til kommentar
Dette er et spill jeg har ventet på siden forrige årtusen, og hva blir presentert? Grafikken og meny er som en tro kopi av forrige versjon. Jobber Chris Sawyer for å skuffe fansen?

Det bør være mulig å pønske ut både noe mer originalt og bedre grafisk etter så lang tid. Det er ikke mulig å fylle alle forventningene til en gammel sær gamer som meg, men noen krav burde de stille seg selv.

 

Mozze

-skuffet-

Synes det er ganske mye bedre jeg, bare prøv å installer det gamle så ser du fort forskjell. Er fantastisk deilig å spille på 1280x1024. Så synes jeg det er mye bedre dynamikk hos tog.

 

Med førsteøyekast ser det veldig likt ut, men hvorfor skal du forandre på så mye. TTD var jo nesten perfekt! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...