Gå til innhold

Dagens lille advarsel, hold deg unna skallet.


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Så, for ca. 45 minutter siden trippet jeg lykkelig ned i kjøleskapet, i den visshet at det fantes ferske, iskalde, og ikke minst herlig søte appelsiner der. På lekkert vis nappet jeg to appelsiner ut av posen og kuttet de opp i elegante båter, alt nesten i èn og samme bevegelse. Båtene ble så dandert på det fineste av jukseporselen og båret på sølvfat til min lille vake.

 

Èn etter en slurpet jeg i meg det herlige, søte, saftige kjøttet fra appelsinene. Det tok ikke mer enn 15 minutter før det ikke var mer å ta av. Hva skulle jeg gjøre?!

 

Etter rent, snarrådig instink skjønte jeg at det ikke var mer å hente av den fuktige herligheten, derfor gikk jeg på det nest beste: Skallet. Jeg gnaget innsiden, slikket innsiden, sniffet innsiden, HELT til det ikke var så mye som et lite appelsinkjøttfiber igjen. Uten å tenke over det fortsatte jeg prosessen med å suge mat ut av appelsinen, selv om det var tomt, og før jeg ante order av det var skallets utside omfavnet av mine fyldige lepper. Det smakte litt spist, men egentlig ganske greit. Spesiellt godt var det å klemme til på skallet, slik at det sprutet ut litt saft.

¨

Nå sitter jeg her, 10 minutter senere, jeg svir i hele kjeften, drikker vann som en gal, og leppene mine rister, ja, du hørte riktig, de RISTER.

 

Hva i alle dager er det jeg har patta i meg? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...