Gå til innhold

Dragon Empires lagt på is (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket mmog spill blir neste offer mon tro?

Jeg tipper Whis blir kansellert.

 

Ellers kan jeg se for meg at The Sims Online og Star Wars: Galaxies blir avsluttet snart. Jeg vet ikke om noen som spiller The Sims, og etter de siste Galaxies-hendelsene så tror jeg mange velger å gå over til f.eks World of WarCraft (som snart er ute).

 

Hadde sett for meg at Planetside kom til å ryke, men der har de nå stengt en "planet", slik at spillerne ikke ble for spredd. Kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar
Ellers kan jeg se for meg at [...] Star Wars: Galaxies blir avsluttet snart. [...] og etter de siste Galaxies-hendelsene så tror jeg mange velger å gå over til f.eks World of WarCraft (som snart er ute).

Njå. Tviler på at SWG blir tatt ned. Det har alt en solid spiller masse. Og selv om den antageligvis minker med utvgvilsene av WOW er ikke SWG så svakt at det vil miste alt av spillere. Det er mulig at de slutter å patche om et halvt år tidligst, men de vil nok holde serveren oppe for spilling i lang tid etter det. De skal miste mange spillere før de begynner å tape på det.

Lenke til kommentar
Njå. Tviler på at SWG blir tatt ned. Det har alt en solid spiller masse. Og selv om den antageligvis minker med utvgvilsene av WOW er ikke SWG så svakt at det vil miste alt av spillere. Det er mulig at de slutter å patche om et halvt år tidligst, men de vil nok holde serveren oppe for spilling i lang tid etter det. De skal miste mange spillere før de begynner å tape på det.

Jeg er klar over at det har en solig spillermasse akkurat nå. Problemet er bare at veldig mange ble forbannet over måten de løste penge-duping-problemet. Har lest litt på andre forum, og spillerene virker ganske forbannet.

Lenke til kommentar

Vi snakker jo tross alt om SoA, og det selskapet er ikke akkurat kjent for sin intelligente behandling av kundene.

 

Sammenligner man de tingene Sigil Games gjør med SoA fremstår det som to fundamentalt forskjellige verdener, og det er jo interessant med tanke på at Sigil Games tross alt er startet av personer som i sin tid var med å dra i gang Verant og Everquest.

 

Den kommende tilleggspakken til Everquest og alt kaoset som skjedde tidligere i sommer er også et annet eksempel på at SoA mer eller mindre ikke har skjønt noe som helst om kundebehandling.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...