Gå til innhold

Omtale av Sudeki (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi vi i Gamer.no bryr oss fordømt lite om at visse folk ikkje er i stand til å oppfatte at vi faktisk har to skriftspråk i Norge, og at nokre få av oss faktisk set pris på å få lese i det minste ein og anna artikkel på det fordømte morsmålet vårt.

 

Fint om dykk kjem med nynorsk-meiningar i ein anna tråd. Så lar vi denne tråden omhandle spelet Sudeki, og omtala av Sudeki. Ikkje kva skriftspråk dykk likar eller ikkje likar å lese.

 

Ha ei riktig fin helg :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

Bingo, Øystein! :thumbup:

 

Synes Sudeki fortjener bedre enn 8 i grafikk... Det har fått minst 9 i de fleste andre anmeldelser. Grafikken er jo nesten perfekt, du kan ikke forlange mer av et Xbox-spill. Det er kanskje noen små framerate-problemer iblant, men jeg synes nå likevel det har fortjent en 9'er i grafikk. :whistle:

Lenke til kommentar

Det stemmer at designen på karakterene er litt spesiell, en slags blanding av "vanlig" og anime. Men cartoon-stilen i Zelda Wind Waker stoppet ikke spillet fra å få en 10'er i grafikken, gjorde det vel? Så jeg ser ingen grunn til at anime-stilen i Sudeki skal trekke scoren ned.

 

Hvis du tenker på at de forskjellige karakterene ikke er varierte nok, synes jeg også dette er litt merkelig... Det er ihvertfall ikke noe jeg legger spesielt merke til når jeg spiller det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...