Gå til innhold

Forhåndsnedlastingen av Half-Life 2 i gang (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må innrømme at jeg sjelden har gledet meg så mye til et spill. :)

Men jeg skal selvfølgelig ha CD/DVD utgaven. :thumbup:

Jeg er neimen ikke sikker på om jeg skal kjøpe disker eller kjøpe online. Greit å ha boksen, men hvis Europa releasen blir 10 dager etter USA (sånn som doom) så blir det nok nedlasting. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg er neimen ikke sikker på om jeg skal kjøpe disker eller kjøpe online. Greit å ha boksen, men hvis Europa releasen blir 10 dager etter USA (sånn som doom) så blir det nok nedlasting. :roll:

Nja, hvis det blir idiotiske tidsforskjeller da er det jo godt å ha den "uoffisielle" releasen å falle tilbake på. ;)

Lenke til kommentar
Steam servers are too busy. :p

 

Jaja.

Nei, takke meg til en skikkelig CD/DVD utgave. :thumbup: Ikke noe jalla server busy/down/disconnected greier.

Eneste grunn til å bruke den steam-suppa måtte være hvis spillet koster 1/3 av prisen eller noe sånn..:shrug:

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Dette trenger ikke nødvendigvis hindre Valve i å utsette spillet til senere på året.

yup, dette betyr bare at de er ferdige med texture, lyd, o.l.

 

kan fortsatt bli "utsatt".

 

Men man får vel være litt naiv i disse tider og glede seg over at noe (forhåpentligvis) godt er i nærmere framtid.

Lenke til kommentar
Dette trenger ikke nødvendigvis hindre Valve i å utsette spillet til senere på året.

yup, dette betyr bare at de er ferdige med texture, lyd, o.l.

 

kan fortsatt bli "utsatt".

 

Men man får vel være litt naiv i disse tider og glede seg over at noe (forhåpentligvis) godt er i nærmere framtid.

Ja nå skriver IT-avisen at EBgames melder at HL2 kommer i november. Samtidig forteller IT-avisen at spillet kan lastes ned på STEAM , men at det ikke kan spilles før man aktiverer det på utgivelsesdatoen. Det viser jo at IT-avsien ikke vet hvordan STEAM fungerer når det tror at hele spillet finnes på STEAM.

 

Videre spekulerer de i om vALVE venter for å kuppe julesalget....vet ikke jeg, tviler på om julesalget styrer akkurat denne utgivelsen :hmm:

 

Dessuten stoler ikke jeg på EBgames.

 

vALVE! kom med en uttalelse da!! :ohmy:

Lenke til kommentar

Huff, store Steamproblemer her. Først fikk jeg ikke logga på pga feil passord, fikk tilsendt nytt passord (to ganger) og så fungerte det. Etter neste reboot funka ikke Steam i det hele tatt, og jeg skulle prøvde en reinstall. Lasta ned installeren fra steampowered.com, den fungerte ikke. Lasta så ned installeren fra Fileshack. Den fungerte, men installeringen ble ikke fullført, følgende melding kom opp: "Fatal error, no Steam content servers available, please". Ja, det var hele meldingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...