Gå til innhold

Intel gir nytt liv til 802.11-standarden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, er dette minipci kort det er snakk om til bærbare? Jeg kommer til å kjøpe det når prisen er riktig! Er dette til cerentrino basisen til intel?

 

Jeg har i dag mini-pci fra intel med støtte for a og b. Hadde tenkt å kjøpe kort som også støtter g for å få det lille ekstra på hastigheten hjemme. Jeg har selv en ibm laptop og ibm sine deler koster kroner i forhold til hva jeg får intel for.

 

Dette sørger jo for at jeg kjører raskere nett hjemme samt at jeg fortsatt kan koble meg opp på a nettet ellers der dette er tilgjengelig. Så klart jeg går for denne nye brikken da hvis den kommer på mini pci til laptop! En flott oppgradering for oss som har litt "eldre" utstyr.

 

Jeg tror ikke vi skal undervurdere dette. Nå som de nye formatene kommer også så vil dette bli ett godt alternativ for oss som ønsker maskinvare som fungerer over alt til en rimelig penge. Markedet vil styre prisen ned så snart raskere alternativer kommer og det setter jeg pris på :thumbs:

 

Bedrifter sine trådløse nett er ikke under oppgradering konstant og mange vil nok si seg fornøyd med a nettet som er kjøpt frem til det kommer noe som er veldig mye bedre. Det koster penger å oppgradere. De fleste bedrifter legger mest vekt på stasjonære arbeidsstasjoner med lantilkobling og trådløst til besøkende og kanskje noen få utvalgte maskiner (slik jeg erfarer det hele fra de siste årene ihvertfall).

 

Jeg ønsker brikken velkommen!

 

:yes:

Endret av wabble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...