Gå til innhold

CS: Source betatesting har startet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datoene for hva som skjer fremover met tanke på CS: Source og HL2 er følgende:

 

8/11 Cyber cafer i Valv sitt cyber cafe program får spille cs: source

8/16 Condition Zero brukere og folk med HL2 ATI lapp pre-load'er CS: Source

8/17 HL2 pre-load starter for de med HL2 lapp

8/18 Condition Zero brukere og folk med HL2 ATI lapp får spille CS: Source

 

Alt i følge Gabe'en himself!

 

:love:

Endret av Kaptein_S
Lenke til kommentar

Mest fordi jeg egentlig håpet at de skulle få masse spam eller no.

 

La det ut den gangen de lagde reklamekapanje, der de skrev "horekunde?" og et bilde av statsministeren.

 

Jeg har en masse andre følelser "for" de, men velger å ikke ytre meg noe mer ;)

 

PS: har egentlig glemt hele saken, men bare lot de være der...

 

Njaal

Lenke til kommentar
Hmm.. HL2 lappen som dere snakker om? Er det HL2 key som dere fikk i Radeon XT eska? Jeg har en slik, men sendte den aldri inn til Valve pga. jeg kasta eska, og trengte bilde av eska for å motta spillet.. Men er lappen ennå nyttig?

den lappen står det en kode på for å få lastet ned hl2 via steam, og tydeligvis kan nå også den koden brukes til CS:Source.. trenger ikke å sende den inn eller no.. bare du har koden er det greit.

Lenke til kommentar
Hmm.. HL2 lappen som dere snakker om? Er det HL2 key som dere fikk i Radeon XT eska? Jeg har en slik, men sendte den aldri inn til Valve pga. jeg kasta eska, og trengte bilde av eska for å motta spillet.. Men er lappen ennå nyttig?

den lappen står det en kode på for å få lastet ned hl2 via steam, og tydeligvis kan nå også den koden brukes til CS:Source.. trenger ikke å sende den inn eller no.. bare du har koden er det greit.

det jeg lurer på er om jeg ennå får HL2 via steam når det kommer.. eller om den MÅ sendes inn med alle bildene som krevdes? Har vanlig HL og CZ allerede ser du..

Lenke til kommentar
Hcis du allrede har cz så er det ikke nøvendig å sende inn... For du får det uansett

les hva jeg spør om da.. jeg er klar over jeg får CS:S siden jeg har CZ.. Men får jeg HL2 fordi jeg kjøpte XT kortet?

som jeg prøvde å si, har du den keyen som var med på et slikt hl2 kort som var med så får du det ja.

Lenke til kommentar

Dette ble postet på counter-strike.net på Mandag:

 

"Pre-loading of the Counter-Strike: Source beta to cyber cafés begins today. On Wednesday, this first phase of the beta will open and the game will be playable at all cyber cafes that subscribe to the Valve Cyber Café Program. Later this month, the beta will be extended to owners of Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders.

 

This beta serves as a compatibility test of the Source engine as we near the completion of development on Half-Life 2 and Counter-Strike: Source. During this limited-time beta, issues can be reported using the in-game bug-reporting tool. In addition any crashes will automatically generate a report back to Valve’s bug database. We thank everyone for their participation, and we hope Half-Life 2 and Counter-Strike: Source live up to your expectations."

 

Her er det tre CS:Source videoer (ikke så god kvalitet tror jeg): http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=1087

 

Her er det flere filmer, men disse krever registrering (gratis):

http://download.boomtown.net/en_uk/article...iew.php?id=5876

http://download.boomtown.net/en_uk/article...iew.php?id=5878

 

 

 

Fra csnation.net:

"CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. Anyone that buys the "lite" version of Half-Life 2 (single player version only) will have to purchase the additonal Source mods such as CS: Source for an additional fee via Steam.

 

In addition, CS: Source will be offered completely separately via Steam and as a stand-alone package to be sold in retail stores, just like Half-Life: Counter-Strike is now."

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...