Gå til innhold

Siemens M65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse er kantete og ikke spesielt ergonomiske. Ergonomiske eller ikke, så er ihvertfall knappene noen av de bedre vi har vært borti på lang tid. Til tross for undertegnedes skepsis til knapper uten ergonomi så er knappene ikke noe annet enn svært bra. Avstanden mellom tastene er også akkurat passe slik at man unngår å trykke inn tre-fire taster samtidig.

Er ikke dette litt selvmotsigende? Knappene er svært bra men uten ergonomi??

 

Og det er vel fullt mulig å sende MMS større enn 100kb?

Lenke til kommentar
Disse er kantete og ikke spesielt ergonomiske. Ergonomiske eller ikke, så er ihvertfall knappene noen av de bedre vi har vært borti på lang tid. Til tross for undertegnedes skepsis til knapper uten ergonomi så er knappene ikke noe annet enn svært bra. Avstanden mellom tastene er også akkurat passe slik at man unngår å trykke inn tre-fire taster samtidig.

Er ikke dette litt selvmotsigende? Knappene er svært bra men uten ergonomi??

Heh. Kom til tråden for å stille akkurat samme spørsmålet. Skjønte ingen ting av hva testeren mente. Får man vondt i fingrene av å bruke mobilen eller hva?

Lenke til kommentar

Bra test :) Vurderer å kjøpe denne som en party-tlf da den tåler en støyt og litt sånn. Kan være kjekt det ja, ikke er den så dyr heller. Men et lite spørsmål. Du sier at batteriet til K700 bare holdt ut 1 dag?! Hmm... Veldig lite synes nå jeg, da min holder i 3-4 dager med godt bruk av det meste men men... :thumbup:

Lenke til kommentar
Disse er kantete og ikke spesielt ergonomiske. Ergonomiske eller ikke, så er ihvertfall knappene noen av de bedre vi har vært borti på lang tid. Til tross for undertegnedes skepsis til knapper uten ergonomi så er knappene ikke noe annet enn svært bra. Avstanden mellom tastene er også akkurat passe slik at man unngår å trykke inn tre-fire taster samtidig.

Er ikke dette litt selvmotsigende? Knappene er svært bra men uten ergonomi??

 

Og det er vel fullt mulig å sende MMS større enn 100kb?

Ifølge molna, som er en siemens guru :p, så kan du sende mms på opptil 300kb. Det kan man ikke med f.eks nokia eller sony ericsson.

Lenke til kommentar

Stemmer at jeg skriver at knappene ikke er ergonomiske, men gode. Men knapper må ikke nødvendigvis være ergonomiske for å være gode, selv om dette ofte henger sammen. Med at de ikke er ergonomiske mener jeg at de ikke er formet etter fingrenes form, noe som enhver nok har merket på telefonen.

 

Greit nok at telefonen støtter mer enn 100kb, men operatørene gjør det ikke, så det er der problemet ligger.

 

K700i holdt ut veldig kort tid ja, men som du muligens har fått med deg så viser det seg nå at det er en del bugger på noen telefoner som trekker mye batteri. Ser ut til at Sony Ericsson kommer til å rette opp på det though.

Lenke til kommentar
Stemmer at jeg skriver at knappene ikke er ergonomiske, men gode. Men knapper må ikke nødvendigvis være ergonomiske for å være gode, selv om dette ofte henger sammen.

Uhm... Ergonomi er studiet av tilretteleggelse av menneskelig (fysisk) arbeid på en slik måte at det er minst mulig (belastnings)skadende. Sikker på at det er ergonomisk du mener? Om tastaturet var slik utformet at man t.eks. fikk oftere krampe i tommelen av å skrive på det enn andre mobiler kan vi snakke om et mobiltastatur som (i komparativ forstand) er lite ergonomisk.

 

Med at de ikke er ergonomiske mener jeg at de ikke er formet etter fingrenes form, noe som enhver nok har merket på telefonen.

Jeg skjønner i alle fall fortsatt ikke hva du mener, og 'litt' av poenget med en anmeldelse må da være å beskrive telefonen til de som ikke allerede har prøvd den?

Lenke til kommentar
Det kan ikke jeg (har FW08). Jeg kan lage en så stor MMS, men når jeg skal sende kommer det opp en feilmelding hvis meldinga er over 100KB (nettverksfeil eller noe sånt.) Sikker på at det norsk nettet støtter større enn 100KB?

 

PS. Har NetCom...

Tror Telenor har støtte for mms større enn 100kb. Virker ikke som Netcom har det.

Lenke til kommentar

Deilig å endelig lese en god test ja! (i motsettningen til den meget ELENDIGE testen på itavisen.no, til å grine av..)

 

Tenkte bare jeg skulle føye på at telefonen ikke er fullstendig utestengt for PTT for framtiden. Det vil nemmelig komme javaapplikasjoner som gjør samme nytten som støtte fra fabrikk, så dette er egentlig ikke noe stort minus :cool:

 

Jeg er fornøyd med telefonen (den blir faktisk bedre å bedre!), og testen var også meget godt gjennomført.. de synspunktene jeg har av den ble ganske greit gjennspeilet av testen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...