Gå til innhold

Half-Life 2-forhåndsdistribueres snart (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det hadde ikke vært særlig morsomt om Steam hadde krasjet på utgivelsesdatoen til Half-Life 2

 

jeg synes nå at noe slikt hadde vært utrooooooolig komisk.

Lenke til kommentar
Det hadde ikke vært særlig morsomt om Steam hadde krasjet på utgivelsesdatoen til Half-Life 2

 

jeg synes nå at noe slikt hadde vært utrooooooolig komisk.

...Og man skal ikke se bort fra et "hackerangrep" til... :!:

 

Anyways, spillet blir nok bra det, men at folk blir skuffet? Bare se på DOOM III da, det ble jo også sinnsykt hypet, og nå er mange misfornøyd med gameplayet. Half_life 2 er blitt enda mer hypet, så vi får da se hva som skjer... :yes:

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke, skal kjøpe spillet i butikken jeg.

men poenget med denne artikkelen er vel at når de snart skal begynne å streame hl2 innhold over steam tyder det på at det snart er å finne i butikken \ at de straks er ferdige :yes::w00t:

De preloader bare filer som ikke kommer til å endres på når de sender inn den første RC'en til Vivendi.

 

Det kan fortsatt ta en stund.

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke, skal kjøpe spillet i butikken jeg.

men poenget med denne artikkelen er vel at når de snart skal begynne å streame hl2 innhold over steam tyder det på at det snart er å finne i butikken \ at de straks er ferdige :yes::w00t:

De preloader bare filer som ikke kommer til å endres på når de sender inn den første RC'en til Vivendi.

 

Det kan fortsatt ta en stund.

jajo... men det er sikkert ikke mer enn en mnd tipper nå jeg da... +\- en mnd..

Lenke til kommentar

å herregud jeg gleder meg!!!!!!!!! OMFG kan ikke komplett få inn noen x800pro kort snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

unnskyld bruken av utropstegn men jeg gleder meg noe så helt sykt, HL2 og GTA: san andreas er det eneste som er interessant nå og de kommer til å ødelegge karakterene mine men det får så bare være :p

 

skal kjøpe hl2 i butikken jeg, stoler ikke på steam...

Lenke til kommentar
Eg tror det blir mange folk som blir skuffa. :no: .. veldi skuffa,  :no:

Det e bare sånn det e  :blush:

Nei, folk flest ble skuffet over doom3, tror faktisk hl 2 blir mye bedre :). Hmmm begynne å glede seg nå!

folk flest? de fleste synes doom3 er et meget bra spill. dog bla på forumet her er mange folk ganske negative til spillet, men disse hadde jo den holdningen allerede før de lastet det ned.

 

btw HL2 blir sikkert konge. gleder meg, men stiller heller ingen krav til at spillet skal være det beste som noensinne er laget. blir det bra? får se når spillet er runda. med tanke på at det er mer hypa enn doom III så håper jeg da inderlig at spillet lever opp til de akk så mange skyhøye forventninger.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Eg tror det blir mange folk som blir skuffa. :no: .. veldi skuffa,  :no:

Det e bare sånn det e  :blush:

Nei, folk flest ble skuffet over doom3, tror faktisk hl 2 blir mye bedre :). Hmmm begynne å glede seg nå!

folk flest? de fleste synes doom3 er et meget bra spill. dog bla på forumet her er mange folk ganske negative til spillet, men disse hadde jo den holdningen allerede før de lastet det ned.

 

btw HL2 blir sikkert konge. gleder meg, men stiller heller ingen krav til at spillet skal være det beste som noensinne er laget. blir det bra? får se når spillet er runda. med tanke på at det er mer hypa enn doom III så håper jeg da inderlig at spillet lever opp til de akk så mange skyhøye forventninger.

Tenker på de fleste i min omgangskrets som har spilt doom3 og de er av typen som kan like slike spill, men akk de liker like lite som meg , men smalen er jo som baken. Hadde no bare spillet vært skummelt så, og det er litt for teit med scripta fiender. AI som far cry eller bedre hadde jo vært et must. Synd med grafikken når du kommer helt innpå ting i doom3.

 

Når man hører / leser / ser på videodisker / voice memos/ mail så virker det som om de prøver å bygge opp under storyen men synes det mangler en god del før det blir bra.

 

HL2 er også blitt hypet slik som doom3, men de skjermbildene jeg har sett fra dette så tror jeg det blir bra, får håpe det er en mere spennende historie på gang for dette spillet. HL 1 var jo litt skuffende på slutten-> en diger baby alien? ille greier. Så Hl2 har som jeg ser det ingen konkuransse fra doom3 men man vet aldrig, kanskje begge blir en nedtur?

Lenke til kommentar
Kunne ikke brydd meg mindre om hva som er hypet opp eller ikke... :p

Er nemlig bare EN ting jeg er interessert i i hl2, og det er å få vite om gordon (meg ingame) redder verden!! :dribble:

Er historien det eneste du er interessert i? I så fall er ventetiden din over. Du kan bare å lese historien til HL2 som ble sluppet ved en glipp sammen med betaen til CS-Source ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...