Gå til innhold

Slik er XP SP2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville faktisk holdt meg til Windows 2000 med SP4 når jeg ser på PC Specen din Endre. selv kjører jeg dualboot Windows 2000 med SP4 og Windows XP med SP2 jeg synes at Windows 2000 min funker bedre enn XP egentlig, vet ikke hvorfor men det er vel bare sånn. jeg liker Windows 2000 best, kanskje derfor. men utifra pc specen din ville jeg holdt meg til Windows 2000 med SP4 som sagt.

Lenke til kommentar
ville faktisk holdt meg til Windows 2000 med SP4 når jeg ser på PC Specen din Endre. selv kjører jeg dualboot Windows 2000 med SP4 og Windows XP med SP2 jeg synes at Windows 2000 min funker bedre enn XP egentlig, vet ikke hvorfor men det er vel bare sånn. jeg liker Windows 2000 best, kanskje derfor. men utifra pc specen din ville jeg holdt meg til Windows 2000 med SP4 som sagt.

Vet jeg har ekstremt lite RAM :blush:

Lenke til kommentar
ville faktisk holdt meg til Windows 2000 med SP4 når jeg ser på PC Specen din Endre. selv kjører jeg dualboot Windows 2000 med SP4 og Windows XP med SP2 jeg synes at Windows 2000 min funker bedre enn XP egentlig, vet ikke hvorfor men det er vel bare sånn. jeg liker Windows 2000 best, kanskje derfor. men utifra pc specen din ville jeg holdt meg til Windows 2000 med SP4 som sagt.

Enig, jeg liker også Windows 2000 SP4 godt. Håper de får ut fingeren med SP5 for Win2000 også nå som de er endelig ferdige med SP2 for WinXP.

 

:roll:

Lenke til kommentar

hvis du hare lite med ram Endre, så har du nesten ikke noe valg egentlig. Windows 2000 med SP4 krever jo mindre ram enn det XP med SP1/SP2 gjør så saken sier seg forsåvidt selv. jeg kjører Windows 2000 fordi den ikke er så fancy og fordi at den er mer stabil enn XP. om natta lar jeg Windows 2000 stå på også hender det at jeg er i Windows XP om dagen, hvis jeg gidder. for øyeblikket sitter jeg i XP og har allerede rukket å få en bluescrren faktisk. har bare suttet i XP en times tid.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...