Gå til innhold

Internet Explorer 7 på veg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff, enda en versjon med Internet Explorer. kan de ikke bare gi seg med IE da? de må jo se seg slått av de andre allikevel. Opera, Mozilla Firefox osv, slår jo IE bigtime uannsett, tror ikke 7` ern av Internet Explorer blir noe sånn kjempe mye bedre men.

Og hvilken bakgrunn har du for å si det? Har selv brukt Opera en stund og den kresja hele tiden samt at den var treger enn IE. Måtte stille opp temporary cache osv for å få samme hastigheten + at opera bruker en liten evighet på å åpne dagbladet og vg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Og hvilken bakgrunn har du for å si det? Har selv brukt Opera en stund og den kresja hele tiden samt at den var treger enn IE. Måtte stille opp temporary cache osv for å få samme hastigheten + at opera bruker en liten evighet på å åpne dagbladet og vg :thumbdown:

Det er på din PC.Jeg har ikke opplevd opera som treigere enn IE/FF. Tror at mange har forskjellig oppfatning av hvilken nettleser som er best, og at det avhenger av flere faktorer hvor raskt en side vises, for eksempel. Det at din opera kræsja hele tiden kan ha med din PC å gjøre, vet du! ;)

 

uff, enda en versjon med Internet Explorer. kan de ikke bare gi seg med IE da? de må jo se seg slått av de andre allikevel. Opera, Mozilla Firefox osv, slår jo IE bigtime uannsett, tror ikke 7` ern av Internet Explorer blir noe sånn kjempe mye bedre men.

Det er bare dumt å være negativ til IE7 før den har kommet ut :roll: . Tenk om den faktisk blir like god eller bedre enn Opera/FF? Det kan skje, selv om det kanskje ikke er så sannsynlig etter hva som blir diskutert i WDS-delen.

Lenke til kommentar

jaja, vi får no vente å se hva som skjer da veit du. men for min del bruker jeg Opera, og har faktisk begynt å bruke Mozilla Firefox nå. ser da grei ut den egentlig. men grunnen til at jeg sa det om IE var fordi at jeg har ikke blitt noe særlig impa over IE egentlig. full av bugs og feil å greier. også har den ikke integrert popup blocker heller. noe som både Opera og Mozilla Firefox har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...