Gå til innhold

Operation Flashpoint 2 i 2006 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner nesten å tro at BIS ikke jobber med Flashpoint 2. Har ikke hørt noen ting fra de det siste året. Skal ikke se helt bort ifra at Codemasters har fått noen andre til å lage spillet nå.

 

I tidligere intervju sa BIS at de skulle bruke en litt oppgradert utgave at Flashpoint-motoren (trolig VBS1-utgaven), og at grafikk ikke var det viktigste. Siden spillet nå har blitt dyttet tilbake til våren 2006 kan de virke som om de har ombestemt seg. Kan da umulig ta så lang tid å lage et spill hvis du ikke skal lage en ny motor.

 

Uansett, gleder meg til det kommer. Det blir sikkert helt konge.

Lenke til kommentar
Begynner nesten å tro at BIS ikke jobber med Flashpoint 2. Har ikke hørt noen ting fra de det siste året. Skal ikke se helt bort ifra at Codemasters har fått noen andre til å lage spillet nå.

 

I tidligere intervju sa BIS at de skulle bruke en litt oppgradert utgave at Flashpoint-motoren (trolig VBS1-utgaven), og at grafikk ikke var det viktigste. Siden spillet nå har blitt dyttet tilbake til våren 2006 kan de virke som om de har ombestemt seg. Kan da umulig ta så lang tid å lage et spill hvis du ikke skal lage en ny motor.

 

Uansett, gleder meg til det kommer. Det blir sikkert helt konge.

De jobber ikke med OFP2, de jobber med å få ferdig OFP til Xbox. De har bare noen få personer som jobber med grafikken til OFP2.

 

Alle vet jo at de ikke kan komme ut med et OFP2 i 2006 med bare en liten forbedring av det som er nå, den grafikken er jo ekstremt dårlig i dag, å tenk nå hvordan det vi bli i 2006? Kanskje lengere.

 

VBS1-utgaven kjører forresten på samme grafikk som vanelig OFP, og er heller ikke et spill.

Lenke til kommentar

Det er jo helt latterlig. Siste nytt som jeg hørte var jo at de satset på senest tidlig i 2005.

 

Irriterer meg noe så j`vlig siden jeg har spilt OFP i masse år. Orker ikke nå lenger da siden masse cheating og stuff gjør at moroa er borte.

 

Dette er jo ikke et spill der grafikken er i høysetet, men tror nok spillet bli spillbart og vel så det når det er ute.

 

og independent lost skulle bli gitt ut etter ofp 2. *riste på hodet* Tror de må ha noe annet å holde på med siden det går så enormt tregt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...