Gå til innhold

Obsidian utvikler Neverwinter Nights 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må egentlig si at jeg sitter med litt skuffelse etter å ha lest dette. Jeg hadde håpet at Obsidian ville lage sitt helt eget spill, muligens noe i linje med Fallout. Men siden de nå lager KOTOR II og NWN II er den drømmen et stykke unna (dog har jeg hørt at de har et tredje prosjekt som ennå ikke er offentliggjort). KOTOR II og NWN II er jo begge store titler, så forhåpentligvis vil det gi Obsidian et solid grunnlag for fremtidige spillproduksjoner. Jeg har heller ingen tvil om at de vil klare å lage NWN II til et bra spill, og holde seg tro til det som gjorde NWN til NWN me Bioware sin hjelp.

 

PS! Det er Feargus, ikke Faergus ;)

Lenke til kommentar
Kanskje BioWare er på fullgang med Baldurs Gate 3 tittelen sin og vil fokusere sin arbeidskraft der?

Bioware vil nok fokusere alt de kan på Dragonage. Men de har nok ansate til å jobbe på flere spill. Alikevel tror jeg ikke det er BG3 da de har sagt at de vil fokusere på egen-lagde settinger fremover. Altså ikke D&D. Dette sa de i forbindelse med Dragonage lanseringen, men det ble fremstilt som det gjalt andre fremtidige titler også.

Lenke til kommentar
PS! Det er Feargus, ikke Faergus ;)

Bevis at jeg skrev noe annet! (neida) :)

 

Ellers er jeg egentlig enig med det du sier. Personlig håper jeg på at de vil utvikle noe i stil med Planescape: Torment, som jeg personlig synes er det beste rollespillet Interplay noensinne gav ut.

Helt enig!

 

Bryr meg mindre om grafikken egentlig, så lenge spillbarheten er topp.

Tviler på at Obsidian gjør en dårlig jobb på noen av delene.

Lenke til kommentar
Og gleder meg godt til BG3, hvis ryktene er riktige kan vi forevente det i første kvartal 2005 (stod noe slikt i en artikkel på gamer for ikke så lenge siden)

Ja, vi spekulerte i om en av de D&D titlene Atari skulle gi ut i første del av neste år ville være NWN 2 eller BG 3. Nå virker det ikke like sannsynlig lenger, dessverre. Det ser ut til at Dragonshard ( http://gamer.no/art.php?artikkelid=9186 ) er en mer sannsynlig kandidat.

Lenke til kommentar

Gamespot har tatt opp en meget interesant sak som en fyr på gaming-age forumet på fant ut i går:

http://www.rpgdot.com/index.php#31029

Om BW har skrevet sanheten i sine FAQ'er er det ikke Dragonage and Jade EMpire som Gamespot spekulerer i. Det kan være NWN2 med ny motor. Det trengs! :) Men nå har utviklere sakt på Obsidian forumet at de tar UTGANGSPUNKT i Aurora moteren i siste versjon. Så hva kan det da være Bioware driver å pønsker på? :)

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...