Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for en fin test PiRANhA. Er du fast skribent her forresten? Du skrev jo tidligere at du ville slippe en lesertest på forumet.

 

Jaja, ihverfall. Veldig interessant. Jeg ser på det som meget sannsynlig at S90 blir dominerende på hybridfronten om noen få år, muligens med S70 også.

 

Hvis de lisensierer ut rettighetene til bruk av grensesnittet åpner det jo for at andre som SE og Siemens kan begynne å lage S90 mobiler. Selv synes jeg P9x0 bruker altfor lav oppløsning i forhold til skjermstørrelsen, og om oppfølgeren brukte S90 hadde det vært strålende.

 

Ser ihvertfall ut som et både stilig og nyttig grensesnitt.

 

takk for fin test :)

Lenke til kommentar
Takk for en fin test PiRANhA. Er du fast skribent her forresten? Du skrev jo tidligere at du ville slippe en lesertest på forumet.

Takk for positive tilbakemeldinger alle sammen! Og ja - dette er min aller første artikkel for amobil.no, det er derfor ekstra morsomt å se at man får positiv respons blant de som testen er rettet til!

 

Jeg har planer om å fortsette mitt engasjement i amobil.no, jeg kommer hovedsakelig til å konsentrere meg om nye terminaler eller mobiltelefoner som enda ikke har kommet på markedet i Norge.

 

Nok engang, tusen takk... :)

 

 

NB! Telefonen er dessverre ikke tilsalgs!

Lenke til kommentar

Skriver du virkelig fortere med penn enn med taster?

Å sende og motta tekstmeldinger går faktisk veldig greit og det tar ikke lang tid før en blir vant til å skrive lange tekstmeldinger med pekepennen. Med litt trening er det faktisk mulig å skrive raskere enn hvilken som helst annen telefon selv med hjelp av T9 ordbok.

Da er du ikke særlig dreven i T9 iallefall ... :roll:

Lenke til kommentar
Skriver du virkelig fortere med penn enn med taster?
Å sende og motta tekstmeldinger går faktisk veldig greit og det tar ikke lang tid før en blir vant til å skrive lange tekstmeldinger med pekepennen. Med litt trening er det faktisk mulig å skrive raskere enn hvilken som helst annen telefon selv med hjelp av T9 ordbok.

Da er du ikke særlig dreven i T9 iallefall ... :roll:

Har du prøvd å skrive med penn? Å skrive med en penn er jo som å skrive på et vanlig ark (nesten) det sier seg selv at det går raskere enn å skrive på en telefon selv med T9. Nå må jeg også si at jeg har vært en fast Palmbruker i litt over 5 år.

Lenke til kommentar
Skriver du virkelig fortere med penn enn med taster?
Å sende og motta tekstmeldinger går faktisk veldig greit og det tar ikke lang tid før en blir vant til å skrive lange tekstmeldinger med pekepennen. Med litt trening er det faktisk mulig å skrive raskere enn hvilken som helst annen telefon selv med hjelp av T9 ordbok.

Da er du ikke særlig dreven i T9 iallefall ... :roll:

Har du prøvd å skrive med penn? Å skrive med en penn er jo som å skrive på et vanlig ark (nesten) det sier seg selv at det går raskere enn å skrive på en telefon selv med T9. Nå må jeg også si at jeg har vært en fast Palmbruker i litt over 5 år.

Det trenger absolutt ikke å si seg selv at det går raskere! Jeg mener at jeg skriver sånn gjennomsnittlig fort med penn, men når jeg har taster under fingertuppene (qwerty-tastatur eller mobil med T9) går det myyye fortere unna!

 

Så enten skriver du svært raskt med penn eller så leter du lenge etter knappene. Eller en mellomting. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...