Gå til innhold

Ny iPod fra Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dere skal gravere inn navnet deres: Tenk på at den blir mye vanskligere å selge senere. Gjorde det selv med mitt eget navn og angrer ganske mye. :(

Noen som har peiling på om det er mulig å på en måte "fjerne" ingraveringen?

Spør på overklokking.no-forumet, kanskje under case mods. Endel av de folka har grusomt mye peiling. :thumbup:

Lenke til kommentar

kom bare på noe,

Siden Apple foreslår at du skal gravere "Don't steal music", hvorfor ikke enkelt og greit

Steal music

"hoho"

:p

Lurer på om de egentlig lar deg gjøre det?

Men er det fortsatt sånn at du må bruke itunes for å laste inn musikken?

Lenke til kommentar
Bestilte iPod'n fra Apple idag :D :D Noen som vet hvor lang tid det tar før den kommer frem?? Sånn cirka..

Står det ikkje på ordrebekreftelsen antatt leveringsdato?

Joda. Har gjort det selv tidligere, og en kamerat bestilte en 40GB rett foran øynene mine i dag. Det står klart og tydelig at det tar noe slikt som 3-7 dager med frakt ETTER at iPoden er sendt, og at "estimated build time" (MED gravering) tar cirka 3-5 dager. Det tar enda mindre tid uten gravering.

Egentlig bra gjort å gå glipp av akkurat den informasjonen, men når man er ivrig kan en jo gå glipp av NSB-tog gjennom stua. :dribble:

Forøvrig har smarte hoder funnet ut at 20GB-modellen faktisk ikke har blitt billigere, men derimot dyrere - og at prisreduksjonen på 40GB i praksis er $20 (fra Macintouch):

[brian Shaw] Unmentioned on any Mac/Apple web site that I can find is the fact that neither of the new iPods includes the remote control or case. They are both options with both units (see iPod specs). Furthermore, only the 40GB includes a dock.

Since all three of these options have a $39 price tag, it is not correct to state that the new units reflect a $100 price reduction from current models. For example, a 20GB 3rd-generation unit, which included a dock, case and remote, listed for $399. The 20GB 4th-generation lists at $299, but add the optional remote, case and dock, and it costs $416, a $17 price increase!

[Thomas Emmerich] I just ordered the new 40GB iPod this morning and realized that I needed to also order the carrying case and remote control separately because they no longer come with the iPod. That adds about $80 to the cost so the real price reduction as actually about $20. If Apple eventually releases the 60GB version as the new top-end model, the 40GB will become the midrange, and it will seem like there was actually a $80 price increase for the midrange model if you include the loss of case and remote.

After I ordered, I was reading the tech specs from the iPod page and it said that the carrying case was included. A call to Apple revealed that indeed the carrying case and remote control are NOT included.

[Frederico] Well, I was very pleased with the new 4th-generation iPods overall, tech specs and features, and was also pleased with the pricing... until I saw that they dropped some of the included accessories (carrying case and remote on the 40GB; same plus the dock on the 20GB), making the price drop on the 40GB model equate to only $20, while the 20GB model will actually cost you $20 more than yesterday (excluding any consideration for the new technology and design) to obtain all the same items as the 3rd-generation models. One step forward...

...og så videre.

Lenke til kommentar

Men på den andre siden, så er det greit for de som ikke vil ha bæreveske og fjernkontroll at de slipper betale for det. Har ennå ikke møtt på noen som bruker fjernkontrollen som før fulgte med. Jeg har for store fingre til å bruke den (slik den var for 2 år siden, mulig den er blitt bedre i det siste?)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...