Gå til innhold

Utviklere røper demoplaner (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe du har rett. Her er kilden min: http://stalker.myexp.de/forum/viewtopic.php?t=540

 

Q: Personally, I am currently most interested in whether there will be some kind of demo version, or when there will be the release, after all.

 

A: Unfortunately, there will be no demo. We simply have no time to make it right now. We are working on the game. About the deadline, we have not made any changes - autumn 2004. It is possible that testing will take up some more time, but everything is complicated here. The game uses almost no scripts, and it not at all simple to scour all 30 kilometers of the Zone for checking stability. The goal is one, to release the game in time, and make it quality - this is what we are working on. =)

 

(spørsmålet var ikke om det kommer en demo før utgivelsen, men om det kommer en demo. det er mulig utvikleren misforstår spørsmålet, eller at det er snakk om feil i oversettelsen)

Lenke til kommentar

Joachim_F:

 

eg har lest det intevjuet for ei stund sidan.

 

men det har alltid vert meininga at det skal kome ein demo av stalker etter at spelet er gitt ut, og dei har aldri sakt noko anna.

 

legg og merke til at han sier

We simply have no time to make it right now.

så han sier ikkje at det aldri vil kome ein demo, men at den ikkje vil kome no (som du var inne på)

 

eg tviler på at det var noko feil med oversettelsen, Don Reba (han som oversatte) har gjort det mange ganger før, og er ein respektert person innanfor stalker communityet.

 

det er heller ikkje ein utviklar som det er intervjua, men presse ansvarleg for GSC. dermed er det ikkje sikkert at han har full oversikt over alle planane til utviklarane.

Lenke til kommentar
legg og merke til at han sier
We simply have no time to make it right now.

så han sier ikkje at det aldri vil kome ein demo, men at den ikkje vil kome no (som du var inne på)

 

eg tviler på at det var noko feil med oversettelsen, Don Reba (han som oversatte) har gjort det mange ganger før, og er ein respektert person innanfor stalker communityet.

 

det er heller ikkje ein utviklar som det er intervjua, men presse ansvarleg for GSC. dermed er det ikkje sikkert at han har full oversikt over alle planane til utviklarane.

Når jeg skriver utvikler mener jeg at det er en fyr fra GSC (altså utvikleren av spillet).

 

Uansett, jeg ser at han skriver right now akkurat der, men jeg ser også at han skriver "Unfortunately, there will be no demo." Det er vanskelig å tolke på flere enn en måte, spesielt med tanke på at han ikke ble spurt om de kom til å lansere en demo før spillet ble gitt ut. Spørsmålet var om det kommer en demo, svaret var at det ikke kommer noen demo.

 

Som sagt: Jeg håper det er en misforståelse, feil eller noe annet. Hvor (og evt. når) hørte du at det kom til å komme en demo?

Lenke til kommentar

dei har ved tidlegare intervju alltid sagt at det vil kome ein demo etter at spelet er gitt ut. eg meiner å ha lest dette på sida deira og (sikkert i faq) men eg kunne ikkje finne det igjen akkurat no.

 

det er også fult av tråder i det offisielle (og uoffsielle) stalker forumet der det har komt klart fram at det vil kome ein demo etter at spelet har blitt gitt ut.

 

men det er fult mogleg at det vil kome forandringar i planane deira (bare sjå far cry der vi skulle få ein mp demo rett etter at spelet vart gitt ut), men før dette er ytterlege bekrefta, så reknar eg med at planen framleis er å gi ut ein demo av spelet etter at det er gitt ut.

 

det kan og vere vert å nevne at det snart vil begynne ein mp beta for fleire tusen deltakarar. (som det var så vidt nevnt i det intervjuet)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...