Gå til innhold

Intervju med Gearbox om Brothers in Arms (PC/PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres veldig bra ut. Spesielt dette:

 

"Har det blitt gjort noe for å støtte modifiseringssamfunnet med dette spillet? Kommer dere til å gi ut SDK eller editor til å lage brett?"

 

"RP: Vi vil snakke mer om dette siden. Vi syns denne slags saker er skikkelig kult."

 

Har veldig store forventninger til dette spillet, spesielt etter å ha sett E3 videon. På en måte minner det meg litt om Full Spectrum Warrior - dvs måten man leder lagene på.

 

Og håper virkelig att de holder hva de lover med henhold til realisme og taktikk. Vi vil ikke ha en rein shooter alla MOOAA/CoD, men en mer strategisk shooter, hvor man må tenke litt :=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
Jeg trur den kan bli veldig likt call of duty,medal of honor

den høres jo ut som det er de samme oppdragen man skal gjøre som var i de andre krigs spillene

Spillbarheten er nærmest ikke til å sammenligne. For min del kan man sammenligne CoD med Quake, mens BiA kan man sammenligne med Full Spectrum Warriors.

Lenke til kommentar
Jeg trur den kan bli veldig likt call of duty,medal of honor

den høres jo ut som det er de samme oppdragen man skal gjøre som var i de andre krigs spillene

Hvis det er tilfelle, vil BiA bli et realt drittspill. Men heldigvis ser det ut som om de går i en helt annen retning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...