Gå til innhold

Omtale av Driv3r (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De datastyrte motstanderne er dessuten direkte evneveike(sitat) :!:

likte den,dårlig al kan ødelegge mye i et spill.

 

spillet fikk ikke mye score noen plass som jeg har sett omtale.

 

mye bug og et spill som ikke har kommet forbi beta-stadiet ennå,blir vel

aldri noen stor hit..

Lenke til kommentar
Forferdelig styring, tendenser til hakking på en grafikk som egentlig ikke er så god, dette kan jo ikke få så mye som 5 poeng? :dontgetit:

 

4 hadde vært mer passende.

Kontrollene er ikke forferdelige når det gjelder kjøring, og det er tross alt her moroa ligger. Som nevnt kan det finne på å hakke, men det skjer ikke ofte, og er gjerne ikke et stort problem, selv om det selvsagt er irriterende og unødvendig. Forskjellen mellom en 4-er og en 5-er vil selvsagt være en smakssak, akkurat som forskjellen mellom en 5-er og en 6-er. Det er likevel ikke tilfeldig at jeg gav det 5, det er en karakter jeg mener det fortjener om man for et sekund prøver å glemme bort all hype og enorme forhåpninger. Det kan faktisk by på litt god underholdning for en del, men kanskje først og fremst i "free ride".

Lenke til kommentar

Hadde gledet meg enormt til dette spillet. Men gidder ikke å kjøpe det etter disse omtalene.

Nå synes jeg faktisk at Rune Fjeld Olsen skriver gode spilltester, og det samme med gamer.no's anmeldere. Og dersom spillet er så "beta-lignende" så fortjener det ikke bedre karakterer. Iallefall ikke for ps2 som ikke har noen muligheter for patching.

[Edit: Skrivefeil nok en gang]

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar
Hadde gledet meg enormt til dette spillet. Men gidder ikke å kjøpe det etter disse omtalene.

Vil ikke anbefale noen å kjøpe det uten å ha testet det grundig selv først, men en del vil helt klart finne en del underholdning i spillet, så om man har muligheten vil det i det minste være verdt å sjekke det ut hos en venn eller i en butikk.

Lenke til kommentar

Syns dette var råbra jeg. Satt jeg og en kamerat og gjennomførte det. Spilte i flere timer istrekk hver dag. Er enormt kult ... fengende story, herlig gameplay og ok grafikk.

 

Har ikke sett en eneste bug og A.I er jeg imponert over. Da snakker jeg om politi og andre som kjører. De man skal skyte ned skal jo ikke ha så mye A.I . Du skal tross skyte dem ned med en gamepad !! Da vil du ikke at de skal være så smarte.

 

Jeg likte dette bedre enn Vice City ...er GTA med mye mer realisme. Kongespill !

 

Som sagt 0 bugs har jeg funnet mens jeg gjennomførte det så hvorfor det skal være beta skjønner jeg ikke.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Som sagt 0 bugs har jeg funnet mens jeg gjennomførte det så hvorfor det skal være beta skjønner jeg ikke.

Jeg spilte det i 5 minutter før jeg kræsjet i en lysstolpe, som satt seg fast i midt i bilen. Jeg brukte ca 2 minutter på å rygge/kjøre meg løs av den stolpen. Er utrolig masse bugs og småfeil, som f.eks at ting går gjennom beina og slikt.

 

Dessuten er det helt utrolig irriterende å kjøre fort siden lyden er lik, helt til du slipper gassen :realmad:. Det er såpass irriterende at jeg slipper gassen bare for at lyden skal endre seg. Irriterende er det også at svingingen er uresponsiv. Det tar litt tid fra jeg svinger til bilen svinger. Og ingenting er mer irriterende en spill der du stopper helt opp når du krasjer i lystolper og slikt. I noen tilfeller er det realistisk, men herregud så kjedelig det er!

 

Angrer på at jeg stresset med å laste det ned... :whistle: (DA er det gale!).

 

(Det skal kanskje nevnes at jeg kun har spilt det i totalt ca 30 minutter, men ut i fra reviews jeg har lest virker det ikke som jeg trenger å spille det mer...)

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...