Gå til innhold

Xbox 2 ikke bakoverkompatibel? (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel ikke bekreftet, men med tanke på at de jo har byttet fra nVidia til ATi på skjermkortet og har beveget seg vekk fra x86 prossessor, så er det jo ganske logisk. Hvis eldre spill skal kunne spilles da, så må de vel emuleres og det er vel ikke helt heldig med tanke på ytelse?

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke bekreftet, men med tanke på at de jo har byttet fra nVidia til ATi på skjermkortet og har beveget seg vekk fra x86 prossessor, så er det jo ganske logisk. Hvis eldre spill skal kunne spilles da, så må de vel emuleres og det er vel ikke helt heldig med tanke på ytelse?

Nei, det er nok ikke det. Et annet problem er at hvis ryktene om at Xbox 2 ikke vil komme med HD er sanne, så vil en del Xbox-spill slite litt.

Lenke til kommentar

Hvis det er tilfellet så er det nok ganske gjennomtenkt strategi tenker jeg, tviler på at liten interesser blant forbrukerene(jeg synes forresten ikke 10% ikke er så lite) er eneste grunn til at det eventuellt ikke blir inkludert.

 

Men ikke stort tap for meg om det ikke er bakoverkompitabelt, er verre med at det ikke blir noe harddisk. Hater å måtte surre med minnekort, mye bedre slik det er på boksen hvor man har "uenderlig"(50 000+ slots) lagringskapasitet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...