Gå til innhold

Test av Dell Latitude D800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra test!

Kommer dere til å teste HP nw8000 med "Dothan"?

 

Hva er prisen på maskinen dere testet?

Prisen var på 28 850,- med mva. Prisen er OK med tanke hvor mye man får for pengene. Det er jo skjerm og RAM som drar opp prisen. Jeg anbefaler personlig at man kjøper minst mulig RAM hos Dell og kjøper mer RAM hos andre som er billigere på RAM til bærbare. Tar man dette i betraktning så blir prisen lett fordøyelig.

 

Vi kommer muligens med en test av HP nw8000. Hvis jeg ikke husker feil så har vi en test av nc6000 på gang også!

Lenke til kommentar
337-Zonic' date='22/06/2004 : 10:34']
Bra test!

Kommer dere til å teste HP nw8000 med "Dothan"?

 

Hva er prisen på maskinen dere testet?

Prisen var på 28 850,- med mva. Prisen er OK med tanke hvor mye man får for pengene. Det er jo skjerm og RAM som drar opp prisen. Jeg anbefaler personlig at man kjøper minst mulig RAM hos Dell og kjøper mer RAM hos andre som er billigere på RAM til bærbare. Tar man dette i betraktning så blir prisen lett fordøyelig.

 

Vi kommer muligens med en test av HP nw8000. Hvis jeg ikke husker feil så har vi en test av nc6000 på gang også!

Glimrende! Keep up the good work :thumbup:

Lenke til kommentar
337-Zonic,22/06/2004 : 10:34]
Bra test!

Kommer dere til å teste HP nw8000 med "Dothan"?

 

Hva er prisen på maskinen dere testet?

Prisen var på 28 850,- med mva. Prisen er OK med tanke hvor mye man får for pengene. Det er jo skjerm og RAM som drar opp prisen. Jeg anbefaler personlig at man kjøper minst mulig RAM hos Dell og kjøper mer RAM hos andre som er billigere på RAM til bærbare. Tar man dette i betraktning så blir prisen lett fordøyelig.

 

Vi kommer muligens med en test av HP nw8000. Hvis jeg ikke husker feil så har vi en test av nc6000 på gang også!

Glimrende! Keep up the good work :thumbup:

Takker!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en D800 en tid. Det er en bra maskin, men typisk Dell kvalitet.(Ikke helt topp komponenter)

Har litt trøbbel med "muse"knapper som har blitt trege og henger seg, har bytta disk 2 ganger, litt problem med skjermoppløsningen(widescreen) i forskjellige progs(knapper som blir borte fordi vinduene strekkes etc.), og en horisontal stripe

som dukker opp tvers over skjermen ved hver boot(musepekeren blir borte under den.), men den blir borte ved refresh av skjermen. Og den blir veldig varm hvis du har den på fanget.(Les. skikkelig svett etter 10minutter.)

 

Ellers er den faktisk bra til spill.

Men det er en av de bedre bærbare jeg har hatt finga i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...