Gå til innhold

Half-Life 2: Ferdig i august (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvor mange ganger har vi ikke hørt dette?

Ikke offesielt før nå. :roll:

Slutt å klage.

Spillet kommer når det er ferdig.

Ikke offisielt før nå? Hva med 30. september 2003 og 30. mai 2004?

 

Klage gjør jeg så mye jeg vil. Spesielt når man er flere år forsinket med spillet. Og jada, de ble hacket, men jeg er fremdeles ikke overbevist om at dette ikke var en dårlig unnskyldning for at de ikke var ferdige. Dessuten kunne de gitt ut spillet på det tidspunket, og gitt ut multiplayeren i en gratis expansion senere. Da hadde de hatt god tid på å skrive om koden.

 

Det siste er ikke helt riktig, spillet kommer x antall uker etter at det har gått gull, når Vivendi finner ut at de vil gi spillet ut.

Lenke til kommentar
Ikke offisielt før nå? Hva med 30. september 2003 og 30. mai 2004?

 

Klage gjør jeg så mye jeg vil. Spesielt når man er flere år forsinket med spillet. Og jada, de ble hacket, men jeg er fremdeles ikke overbevist om at dette ikke var en dårlig unnskyldning for at de ikke var ferdige. Dessuten kunne de gitt ut spillet på det tidspunket, og gitt ut multiplayeren i en gratis expansion senere. Da hadde de hatt god tid på å skrive om koden.

 

Det siste er ikke helt riktig, spillet kommer x antall uker etter at det har gått gull, når Vivendi finner ut at de vil gi spillet ut.

30. mai var aldri offesielt.

Klag så mye du vil, men du bør vite om du har grunn til å klage. :roll:

Flere år ja ?

Et år kanskje.

Spillet ble offentliggjort for omlag 13 månder siden.

16 månder etter offentliggjøring av spillet er ikke mye å vente når du vet at det er kvalitet du får.

Lenke til kommentar
30. mai var aldri offesielt.

Klag så mye du vil, men du bør vite om du har grunn til å klage. :roll:

Flere år ja ?

Et år kanskje.

Spillet ble offentliggjort for omlag 13 månder siden.

16 månder etter offentliggjøring av spillet er ikke mye å vente når du vet at det er kvalitet du får.

Kanskje ikke 30. mai var offisielt, men 30. september var i alle fall det.

 

Bør vite om jeg har grunn til å klage? Det vel mitt valg om jeg vil klage eller ikke? :roll: Det jeg klager over er at utviklere ikke kan si sannheten om når et spill kommer ut, i stedet for å strekke maset om at "ja, det kommer vel snart nå" i det lengste. Det handler ikke om når det ble offentliggjort, det handler om løgnene som utviklerene slenger i trynet på oss. Og da er det det samme om de heter Valve, EA eller Gearbox.

 

Og hvordan kan du vite at det er kvalitet? Det bør være et kvalitetsspill, men ingen kan vite at det er det. Og når det gjelder kvalitet går jo det på smaken til folk. Og som kjent, smaken er som baken, nemlig todelt.

Lenke til kommentar
30. mai var aldri offesielt.

Klag så mye du vil, men du bør vite om du har grunn til å klage.  :roll:

Flere år ja ?

Et år kanskje.

Spillet ble offentliggjort for omlag 13 månder siden.

16 månder etter offentliggjøring av spillet er ikke mye å vente når du vet at det er kvalitet du får.

Kanskje ikke 30. mai var offisielt, men 30. september var i alle fall det.

 

Bør vite om jeg har grunn til å klage? Det vel mitt valg om jeg vil klage eller ikke? :roll: Det jeg klager over er at utviklere ikke kan si sannheten om når et spill kommer ut, i stedet for å strekke maset om at "ja, det kommer vel snart nå" i det lengste. Det handler ikke om når det ble offentliggjort, det handler om løgnene som utviklerene slenger i trynet på oss. Og da er det det samme om de heter Valve, EA eller Gearbox.

 

Og hvordan kan du vite at det er kvalitet? Det bør være et kvalitetsspill, men ingen kan vite at det er det. Og når det gjelder kvalitet går jo det på smaken til folk. Og som kjent, smaken er som baken, nemlig todelt.

Skjønner du virkelig ikke at de nødvendigvis ikke alltid lyver ? Ved for eksempel "tyveriet av BETA og kildekode" tror jeg faktisk at Valve løy.

Poenget er at spillutviklerne vet like lite som oss om når spillet egentlig er ferdig. Det er mye arbeid som må gjøres.

 

HL har solgt x millioner antall kopier, noe som tyder på at folk elsker spillet. CS er jo også en viktig faktor. Men når da det orginale teamet har arbeidet på oppfølgeren siden orginalen, ja da har jeg virkelig tro på prosjektet.

Alle preview-codes som er testet sies at er rett og slett herlige.

Lenke til kommentar

Til dere som klager over at andre klager_

 

Det beste hadde vært, for spillerne sin del, at hl2 ikke ble annonsert før man nesten var i mål. Såklart forbanner det mange at det man kunne vise på e3 i 2003 var tilnærmet det ENESTE man hadde produsert av faktisk materiale". Når serverne/maskinen(e) deres ble hacket kom dette frem, og også at man på e3 messen (2003) hadde kommet med direkte løgn. den tidlige alphaen (som var alt de hadde) viste at flere hendelser var scriptet, noe de ikke skulle være. Videre kom valve med minimalt av informasjon, og først ett år etterpå tar man det på seg selv at spillet umulig kunne blitt ferdig til utgivelsesdatoen de tidligere hadde satt.

 

og selvfølgelig måtte sommeren være rellativ...... såklart vil det da være nesten det absolutte av hva som kan regnes som sommer.

 

Hadde valve vært ute med masse informasjon om spillet, i løpet av denne lange ventetiden hadde saken vært annerledes. Det de har kommet med til nå har for min del vært en veldig liten del av kaka, for å mannipulere markedet blindt på den måten som vil være best for dem, og salgstallene.

Lenke til kommentar

og selvfølgelig måtte sommeren være rellativ...... såklart vil det da være nesten det absolutte av hva som kan regnes som sommer.

--------------------------------

 

Nå varer faktisk sommeren helt ut til slutten av sept i USA , så på dette punktet har de ikke løyet

Lenke til kommentar

jeg vil ikke si de har holdt hva de har lovet. når sept kan regnes som den siste måned, er ikke akkurat august midSummer.

 

Og august er vel i slutten av august, men om det kommer 1dag før siste så er jo ikke det heller annet enn august. Tross det er august er det ikke akkurat bra om det blir i kl 23:59:59 31 august at Valve gir hl2 fra seg til Vivendi? svart løgn?

 

Å holde hva man har lovet (tatt i betraktning tidligere utgivelsesdatoer osv.) villle vært å ha vært ferdige i slutten av Mai.

 

Det er såklart bare positivt at Valve tar seg tid til å gjøre spillet ferdig når de først skal lage spillet, men som skrevet tidligere.... mer faktisk informasjon, mindre løgn og hype.

Lenke til kommentar
Ikke offesielt før nå. :roll:

Slutt å klage.

Spillet kommer når det er ferdig.

Bare for å nevne det så har du neppe hørt det mange ganger.

 

Half-Life 2 hadde planer om å komme ut i fjor September måned, men spillet ble utsatt, og siden det har vi aldri fått noe bekreftelse om når de kommer til å gi det ut.

 

Så alt i alt har spillet vært utsatt 1 gang.

Lenke til kommentar
Ikke offesielt før nå.  :roll:

Slutt å klage.

Spillet kommer når det er ferdig.

Bare for å nevne det så har du neppe hørt det mange ganger.

 

Half-Life 2 hadde planer om å komme ut i fjor September måned, men spillet ble utsatt, og siden det har vi aldri fått noe bekreftelse om når de kommer til å gi det ut.

 

Så alt i alt har spillet vært utsatt 1 gang.

Legg merke til at en av traverene på forumet er enig med meg her...

 

Ok, da fikk jeg forsvare meg litt:

Poenget er at spillutviklerne vet like lite som oss om når spillet egentlig er ferdig. Det er mye arbeid som må gjøres.

Helt riktig. Problemet deres er at de tar munnen for full gang på gang. De burde hatt mer realistiske mål.

Du får ikke spillet noe raskere uansett hvor mye du syter.

Nok en gang helt riktig. Men seriøst, synes dere at jeg syter? Har dere ikke dame, dere? ;)

HL har solgt x millioner antall kopier, noe som tyder på at folk elsker spillet. CS er jo også en viktig faktor. Men når da det orginale teamet har arbeidet på oppfølgeren siden orginalen, ja da har jeg virkelig tro på prosjektet.

Alle preview-codes som er testet sies at er rett og slett herlige.

Jupp, derfor, som jeg sa, bør det være et kvalitetsspill. Men jeg gjentar, smaken er som baken, nemlig todelt.

 

Til slutt vil jeg bare si at jeg er enig med genesis, Valve holder rett og slett ikke hva de lover. Spillet får komme når det kommer, jeg har mistet helt smaken for hele konseptet.

Lenke til kommentar

Etter min mening er det en uting og på grensen til frekt å sette en releasedate som man ikke klarer å holde. Jeg tør påstå at over halvparten av alle spill som utgis er mer eller mindre forsinket. Jeg har en følelse av at dette gjøres for å få folk til å forhåndsbestille spillet, og mye av skylden ligger nok hos butikker som finner på lanseringsdatoer i hytt og pine for å få folk til å bestille. Jeg tror spillindustrien på sikt vil tape på alle de forsinkede titlene. Selv syns jeg det er vanskelig å glede seg til et spill når jeg aldri vet om dette blir utsatt eller i verste fall kansellert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...