Gå til innhold

Command & Conquer III på vei? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

vel,det går god del rykter rundt nå, men jeg skal gjøre et forsøk på å holde det oversiktlig.

 

bildet skal ha vært en del av et slideshow som er på det interne tv-systemet til electronic arts los angeles, det har blitt bekreftet at bilde er ekte.

 

men nå kommer den virkelige store nyheten.

electronic arts har solgt rettighetene til et ukjent spillselskap som ble startet for noen måneder siden ( http://www.petroglyphgames.com/ ).

for de som pleide å henge på westwood forumene osv så burde dere kjenne igjen MANGE kjente ansikter på det bildet, en god del av gamlegutta er med.

 

de har en liste over spill de har jobbet med,denne inkluderer hver eneste c&c tittel (utenom generals,som uansett ikke er et ekte c&c)

 

det er altså bekreftet at petroglyph har rettighetene til c&c nå, men at ea har publishing rights.

 

neste punkt på agendaen - da westwood startet å jobbe med red alert 2 så ble jeg fortalt av cliff hicks (tidligere community manager hos westwood) at de hadde et møte der man diskuterte hva det neste spillet skulle bli, red alert 2 ble nevnt, den avsluttende delen i tiberium sagan og et nytt kapittel i c&c genren.

de endte opp med ra2, men lovte å komme tilbake til neste tiberium spill, spillet som mange kjenner som c&c : TT (tiberium twilight - døpt av fansen).

 

og hva står det på siden til petroglyph ?

Production on our top-secret project is going extremely well, and we're eager to tell you about it as soon as we get the green light from our publisher.

 

så la meg se, de har rettighetene til c&c men publishing rights tilhører EA.

de jobber med et stort prosjekt som er hemmelig,og de har allerede en utvikler.

dette er praktisk talt westwood studios bare med nytt navn, disse elsker c&c verdenen som de selv har vært med på å skape.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
bildet er borte nå :cry:

Sikkert et midlertidig problem. Vil anta at det er blitt en svært populær fil. I mellomtiden kan du ta en titt på: http://www.gameszeitung.de/cnc.jpg . Samme bilde, men omgivelsene er kuttet bort og det er muligens litt klarere.

nå er det bilde borte også

Du finner samme bildet pluss mange andre bilder i linken min over. Føler at jeg har nevnt dette hundre ganger nå :blush: Må bare skape litt blest på nytt, he he siden den andre tråden ble stengt.

 

Sorry Moderator om jeg virker masete, er ikke meningen :) Fra nå av samler vi alt av info og meninger her.....

 

TomasM har forøvrig noen interessange nyheter å melde lenger opp^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...