Gå til innhold

Nå kan du se NRK på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter aa ha fikset litt paa instillingene her og der fungerte det ypperlig paa min Nokia 6230. Dette blir perfekt underholdning naar jeg kjeder meg i helgene siden Telenor har gratis MMS og GPRS i helgene i juni og july. :)

hehe...kan bare fortelle deg at det er wap som er gratis,å da nrk bruker internet tilkobling må man betale for det.

Lenke til kommentar
Hmm... Ja det var litt dårlig, men er det ikke mulig å streame på 3650? det går jo an å se videoer fra internett ialleafll på den :dontgetit: (går det ikke med opera heller?)

 

Jeg fikk det ialleall til med både P900 og 6600 nå og det funkgerer glimrdende :yes:

streame 3650 hvor og hvordan gjør man det går det på 3660 til en venn av meg også

Lenke til kommentar
Har ikke helt fått med meg hvorfor em skal se på TV på en mobil, det er igrunn litt unødvendig? :dontgetit:

Å se TV på mobilen er direkte idiotisk med de prisene det opereres med. Man får dessuten kjøpt små håndholdte Tv'r på størrelse med en mobil, da kan man se gratis, og i tillegg flere kanaler.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kanskje dette hjepler deg/dere mer? :

 

Slik setter du opp din telefon for mobil-TV:

 

1) NetCom-kunder kan bestille oppsett på www.netcom.no.

Telenor-kunder kan bestille oppsett ved å sende følgende SMS til 1999:

INTERNETT <PRODUSENT> <MODELL>

(Eks INTERNETT NOKIA 6230)

 

2) Lagre oppsettet du mottar.

 

3) Benytt mottatt oppsett i telefonens videoavspiller !!

Håper dette hjalp noen :p

Husk å lagre oppsettet både i telefonens wap oppsett og videospillerens...

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette gjør NRK kun for å kunne kreve lisenspenger fra de som kjøper mobiltelefoner :roll:

 

Ok, så koster det litt nå, men så fort det blir mange nok som har denne typen mobil, så blir det krevd inn via lisenspenger i stedet. De har jo tidligere fremlagt forslag om å kreve lisenspenger fra de som kjøper PC, fordi man via bredbånd kan ta inn tv-sendinger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...