Gå til innhold

Ny Nokia - 6600 på steroider?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er Nokia helt på villspor for tiden? De lanserte 4-5 nye modeller idag og jeg må si igjen, som jeg desverre har sagt før: ALDRI MER NOKIA! De er ikke noe lekre å se på, og de har alt samme teknologi som SOny Ericsson, ja til og med Samsung ville jeg kjøpt over dette.

 

 

Nei nei nei, ikke bra! Får håper de kommer tilbake sterkere etterhvert! Noen som er enige?

Lenke til kommentar

Jeg synes jeg kjenner meg igjen i denne situasjonen.

 

Amobil skriver en artikkel. Deretter leser enkelte forum-brukere gjennom artikkelen og korrigerer endel feil.

 

Zero sier selv at ettellerannet ikke sto i første utkast. Du beskriver altså artikkelen som ble lagt ut som "første utkast". Dette er da rett og slett ikke sånn det bør være.

 

Jaja. Fint dere kommer med artikler, men det er jo litt dumt at dere trenger hjelp av forumbrukerne for å gjøre dem skikkelige. Det burde da heller være omvendt...?

 

edit: Testene amobil foretar blir også bare mer og mer latterlige i resultatene. Men for all del, jeg skal ikke klage. Dere gjør jo dette frivillig. Bare synd at mange sannsynligvis bruker deres tester som råd når de er på utkikk etter nye mobiler. Men dette (angående tester) hører vel hjemme i en annen tråd, et annet sted.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ser den lille runde delen oppe til høyre foran på telefonen? :hmm: For meg så det ut som et kamera i lignende løsning til den Z1010 har.

Hvis det er et kamera, så er jeg en flyndre. :p La også merke til den rundingen, men den er for liten til at det kan være et kamera. Dessuten hadde nok også Nokia skrytt mer av det enn det de har; slik det er nå, prøver de å ikke nevne det, slik at ingen skal minnes på at telefonen ikke kan brukes til videotelefoni (uten ekstrautstyr). :laugh:

Lenke til kommentar

Leser litt rundt på Nokia.com.... At det går an! Hvorfor bare ikke bygge inn mulighet for videotelefoni direkte? Det er jo noe av gleden med 3G. Hvis man må sette telefonen i en krybbe hver gang man skal bruke videotelefoni kan man likeså godt bruke MSN. :laugh:

 

Tipper Nokia har gjort det slik fordi videotelefoni hadde slukt alt av batteri. Jeg sier igjen: "Bra jobba nokia" :thumbdown: Gjør alt dere lager komplisert, innviklet og vanskelig :hrm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...