Gå til innhold

Half-Life 2 til høsten? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Half-life er ordet for "tiden det tar et atom til å gå igjennom en fase til en annen". Noe sånt. Det kan være hundredels milli sekunder til hundre tusner av år. Kommer ann på atomet, hva det har blitt påvirket av osv.

 

Duke Nukem er under utvikling "Forever". Får håpe at "Half-Life'n" for HL2 ikke er lengre enn forventet :p

Lenke til kommentar
De som leaket kildekoden til hl2 skal være tatt nå. Snart kommer det vel noen "nye" i følge valve og de blir lagt skylden på for utsettelsen.....

 

Jeg som hadde gledet meg til å spille hl2 på lan denne sommeren :thumbdown:

 

Håper ikke Doom3 følger samme trenden

Jepp, ble ganske forbauset når jeg så denne nyheten og uten noe leaks, hacking, brann, terror angrep eller verdenskrig som unskyldning..

 

Men som jeg sa, det kom ikke nå heller:)

 

---

 

Tror id Software holder sine ord, de er snevet mer seriøse, og har holdt datoene sine sånn ca. på det de har hatt til nå, bortsett fra Doom 3:)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Nå kan det jo nevnes at Half-Life 2 kun har blitt utsatt en (1) gang. Alle andre datoer er kun spekulasjoner og oppspinn. Valve sa at spillet ville bli ferdig i sommer (som etter amerikansk målestokk varer helt til september). De har ikke sagt et kløyva ord om _når_ spillet blir gitt ut. Det er det Vivendi som står bak.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...