Gå til innhold

Creative lanserer Zen Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kremt... åssen er det med hoderegninga, da..?

 

Forutsatt at fakta som er oppgitt i artikkelen stemmer, ville jeg vel heller ha sagt at Zen Touch gir tre ganger så lang batteritid (8x3=24) som IPod.

 

Bortsett fra det var det en flott artikkel om nok en spennende mp3-spiller..

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Kremt... åssen er det med hoderegninga, da..?

 

Forutsatt at fakta som er oppgitt i artikkelen stemmer, ville jeg vel heller ha sagt at Zen Touch gir tre ganger så lang batteritid (8x3=24) som IPod.

 

Bortsett fra det var det en flott artikkel om nok en spennende mp3-spiller..

 

Mvh

Kjetil

Tipper de trekker fra litt, siden produsenter ofte "legger på moms" på slike tall, så over dobbelt så yme synes jeg var ganske beskrivene. Forøvrig ett spennede produkt det her, blir gøy å se det i aksjon...

 

AtW

Lenke til kommentar

Spilletiden er alltid litt til eller fra, som oftest fra, men den gir nok godt over dobbelt så land spilletid som iPod. Nå ser det ut som om Apple har noe å ta igjen, de bør virkelig gjøre noe med spilletiden på sine iPod´er, den er ikke helt god. Min iPod 15GB begynner å gi merkbart mindre spilletid per opplading. Må si de har bommet litt med det batteriet.

Lenke til kommentar

Den så bra ut denne...

 

Noen som vil tro at hvis man er på utkikk etter en mp3spiller, kan gjøre det lurt i å vente på denne.

 

20GB er passe for meg, har riktig nok mer musikk enn det, men 20 GB kan vel være akkurat av hva jeg vil ha på en spiller...

 

24 timer spilletid er også toppers...

Lenke til kommentar
Jeg sier bare:

 

iPod wannabes!

 

Hail the mighty iPod bukke.gif

 

Men det er kult at de prøver å rive seg løs fra det kanskje litt stramme designet som mp3-spillerene dems har hatt.

Hva er det som er så fantastisk med iPod da? Har selv prøvd en iPod en del å ble langt fra imponert... den gjør jobben og ser ut som noe som hører hjemme på badet.

 

Likte ikke helt designet på denne heller, men et par hakk bedre enn iPod.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Synes denne var stiligere enn iPod. Men for mange innebærer merkingen "Apple" at utseendet automatisk blir "state of the art" (og den høye prisen skyldes jo kvaliteten.... ;) ). Uansett så ser jeg ikke helt vitsen med å klage på batteriet. ALLE batterier blir dårligere over tid, og det gjelder uarnsett hvilken mp3-spiller, mobiltelefon, whatever man har. At iPod har kommet litt i vinden pga. de angivelige "dårlige batteriene" tror jeg ikke skyldes annet enn spillerens populæritet, bruksmønsteret og den dårlige batterikapasiteten (= fler oppladninger = større sjanse for "gal" behandling).

Lenke til kommentar

Synes creative enda har noe å ta igjen rent design og brukermessig. Å kalle denne modellen Touch er en fornærmelse mot iPod som har _virkelige_ touch knapper og flate.. Hvorfor ikke prøve å lage noe som sier "dette er creative", i stedet for "jeg vil gjerne være en iPod, men får det ikke HELT til"... Utover det har iPod et typisk design og brukergrensesnitt som man enter elsker eller hater, de fleste som har en selv elsker det(man må vokse litt med det) :) Meg inkludert, dvs jeg bryr meg ikke så mye om selve designet(synes det er litt prangende) som brukergrensesnittet og mulighetene den kommer med. Dog liker jeg touch knapp designet, dvs ingen knapper det kommer dritt inn i og som dermed kan bli seige, ødelagte eller liknende(tror faktisk de kunne laget den vanntett relativt enkelt). Tviler på at noen får til å lage en spiller mer intuitiv enn iPod, selv en 3 åring bør klare å bruke den. Eneste jeg har å utsette på iPoden må være batteritiden, dvs den er god nok for mitt bruk, men kan se at folk får problemer dersom de ikke har tilgang til strøm over en tid. Tipper Apple løser dette problemet med neste generasjon som vel kommer over sommeren...

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...