Gå til innhold

Billigere Bluecom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bluecom har også i alle fall et adm. gebyr på snaue 20 kr som blir lagt til regningen, tror faktisk de har et fakturagebyr også. Ikke mye, men irriterende at ikke summen de annonserer med er den du må betale. Alt står med liten skrift i "avtalen" :roll:

Veldig bra tilbud det der, men stoler ikke helt på firmaer som legger til div.gebyrer, i alle fall ikke noe så ullent som et "administrasjons gebyr"

For noe crap :devil: .

Flere som har fått gebyr overraskelser fra Bluecom i det siste?

Endret av drvcd
Lenke til kommentar

NB! Dette er ikke så billig som det i første omgang ser ut, som nevnt tidligere er det adm. gebyr.

Jeg tenkte å sjekke hva det kostet som ny kunde:

Modem (følger ikke med) 499,-

Montør 795,-

ikke bindingstid? 100,- pr måned

Ikke telefon? 79,- pr måned.

 

Jøss... blikke så billig allikevel da. hmm synes dette luktet moser i ugler, og hvis det ikke er med moms :scared:

Lenke til kommentar
NB! Dette er ikke så billig som det i første omgang ser ut, som nevnt tidligere er det adm. gebyr.

Jeg tenkte å sjekke hva det kostet som ny kunde:

Modem (følger ikke med) 499,-

Montør 795,-

ikke bindingstid? 100,- pr måned

Ikke telefon? 79,- pr måned.

 

Jøss... blikke så billig allikevel da. hmm synes dette luktet moser i ugler, og hvis det ikke er med moms :scared:

Bluecom bygger ut der de fleste har adsl fra dem fra før av. Ergo, de fleste har: modem og telefon. 1års bindingstid er jo ikke så ille, så hvorfor ikke legge til det når du først skal ha adsl? Montør vil de som har adsl fra før av heller ikke ha bruk for. Så da betaler man 599,- i mnd. for 3mbit/640kbit. Og det er bedre enn hva f.eks nextgentel kan skryte på seg. Beste linja der til sammenligning er 2400/640 til 598,- i måneden. Så jeg tror dette blir veldig bra, og håper at bluecom bygger ut her hvor jeg bor. :)

Endret av Citizenx
Lenke til kommentar
Bluecom reklamerer som regel med priser uten moms.

Hvor har du dette fra ?

 

Den gangene jeg har sett Bluecom reklamerer så har det vært inkl. mva.

Mulig det er eks. mva. til bedriftsmarkedet, men ikke til privat.

 

Når det gjelder gebyr så har jeg aldri fått noe. Har hatt Bluecom en god stund.

Lenke til kommentar
NB! Dette er ikke så billig som det i første omgang ser ut, som nevnt tidligere er det adm. gebyr.

Jeg tenkte å sjekke hva det kostet som ny kunde:

Modem (følger ikke med) 499,-

Montør 795,-

ikke bindingstid? 100,- pr måned

Ikke telefon? 79,- pr måned.

 

Jøss... blikke så billig allikevel da. hmm synes dette luktet moser i ugler, og hvis det ikke er med moms :scared:

Bluecom bygger ut der de fleste har adsl fra dem fra før av. Ergo, de fleste har: modem og telefon. 1års bindingstid er jo ikke så ille, så hvorfor ikke legge til det når du først skal ha adsl? Montør vil de som har adsl fra før av heller ikke ha bruk for. Så da betaler man 599,- i mnd. for 3mbit/640kbit. Og det er bedre enn hva f.eks nextgentel kan skryte på seg. Beste linja der til sammenligning er 2400/640 til 598,- i måneden. Så jeg tror dette blir veldig bra, og håper at bluecom bygger ut her hvor jeg bor. :)

Jada, er et greit tilbud. Ville bare opplyse om de skjulte kostnadene, som jeg synes virker litt høyere enn andre ISP'er.

Når det gjelder nextgentel sin 2400 Delta linje så blir modemet satt på 29xx, ergo ca samme fart som bluecom, ettersom jeg ikke har kjennskap til at de stiller modemet høyere slik som NGT gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...