Gå til innhold

SCO vil utsette IBM-rettsak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The everyday business of a McDonald's restaurant requires a stable operating system that can give round-the-clock performance,"

Hvordan kan man ta noen seriøst som bruker McDonald som referanse? :hmm:

 

Jeg kommer til å føle meg så mye tryggere neste gang jeg kjøper en burger-lefse, siden grill'o'maticen og påmmfri'o'maticen deres ikke kjører på linux! :w00t:

Lenke til kommentar

Altfor mye amerikansk forretning-mote-snikksnakk på den "5 reasons"-sida til at jeg orker å lese :thumbdown:

 

Nok en gang mangler det en grunn til hva SCO gjør i denne saken. Saken deres må jo bare miste ytterligere troverdighet og føre til spekulasjoner om at evt. bevis er bare fabrikerte. Nei, skal SCO ha noen framtid som firma nå, bør de trekke seg ut av alt og bytte navn slik at folk kanskje "glemmer" de. Men man har jo selvfølgelig alltid spekulasjonene rundt hva som egentlig ligger bak her...

Lenke til kommentar
Nei, skal SCO ha noen framtid som firma nå, bør de trekke seg ut av alt og bytte navn slik at folk kanskje "glemmer" de. Men man har jo selvfølgelig alltid spekulasjonene rundt hva som egentlig ligger bak her...

Det eneste som kan forhindre at SCO "goes belly-up" er at venligsinnede investorer ( :hmm: ) skyter inn mer penger. SCO har mistet all kredibilitet, og mange open-source software pakker har sluttet å støtte SCO sin Unix-variant.

 

They are dead.

Lenke til kommentar
Nei, skal SCO ha noen framtid som firma nå, bør de trekke seg ut av alt og bytte navn slik at folk kanskje "glemmer" de. Men man har jo selvfølgelig alltid spekulasjonene rundt hva som egentlig ligger bak her...

Det eneste som kan forhindre at SCO "goes belly-up" er at venligsinnede investorer ( :hmm: ) skyter inn mer penger. SCO har mistet all kredibilitet, og mange open-source software pakker har sluttet å støtte SCO sin Unix-variant.

 

They are dead.

Synes det er bra at de slutter å støtte SCO sin unix variant, men det som virkelig irriterer er jo at det ikke er en dommer i USA som kan sette foten ned, få de bevisene i en rettssak eller bare gi faen, slå hammeren i bordet og erklære SCO for svinpelser :devil:

Lenke til kommentar
Nei, skal SCO ha noen framtid som firma nå, bør de trekke seg ut av alt og bytte navn slik at folk kanskje "glemmer" de. Men man har jo selvfølgelig alltid spekulasjonene rundt hva som egentlig ligger bak her...

Det eneste som kan forhindre at SCO "goes belly-up" er at venligsinnede investorer ( :hmm: ) skyter inn mer penger. SCO har mistet all kredibilitet, og mange open-source software pakker har sluttet å støtte SCO sin Unix-variant.

 

They are dead.

Stemmer, og IBM har jo bevisene, de økonomiske musklene. SCO er nå et verktøy til M$ og det er flere rundt direktøren i IBM som har sakt flere uvenlige fraser om Bill. Det kan jo værre derfor at IBM skjefen sa nei til et møte med m$ grunnet at han hadde bedre ting å gjøre, det var golf.

 

SCO is going down fast. :devil:

 

De har jo ikke en skajange i havet til å lykkes.

Lenke til kommentar
Altfor mye amerikansk forretning-mote-snikksnakk på den "5 reasons"-sida til at jeg orker å lese :thumbdown:

Enig!

 

Punkt 3: "SCO UNIX® has a Committed, Well-Defined Roadmap"

 

Hva hjelper det om selve OS'et UnixWare måtte ha en roadmap når selskapet som står bak tydeligvis ikke har det. Fra å bla. være en Linux-distributør (Caldera), blir de plutselig linux og opensource-miljøets erkefiende nr 1, og tror de kan leve av søksmål og å selge suspekte lisenser. Saken er at SCO vakler fram og tilbake og desperat prøver å redde restene av selskapet. Skulle jeg valgt en ny IT-løsning idag ville jeg aldri i livet valgt SCO. Selv om man ser bort i fra alt som er av følelser, er det jo meget risikabelt. Firmaet kan gå konkurs når som helst, og jeg tviler egentlig på at noen andre vil gidde å fortsette utviklingen av UnixWare.

 

Linux er den rake motsetningen - om f.eks én distributør skulle gå konkurs, fins det alltid alternativer. Mange er jo også ikke-kommersielle, og følger således helt andre spilleregler.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...