Gå til innhold

Demo av Besieger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen, og det var faktisk ganske underholdene. Var litt ulikt de vanlige strategispillene, og derfor ganske gøyl. Utrolig dumt at de ikke inkluderte tutorialen med demoen, siden jeg da kunne unngått mye rot for å komme frem.

Grafikken var frisk og god, men ikke noe nytt. Når du zoomet ut så ble den veldig blurry, og langt i fra skarp. Musikk manglet totalt, og det lille som var der, var faktisk irriterende. Ellers så gikk det litt tregt, ikke at det nødvendigvis er noe negativt. Noe de må fikse er at krigerene dine har en stygg tildens til å sette seg fast, spesielt i oppover-bakker.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg kjøpte fullversjonen og ble så forbanna at det gikk rett i søpla.

Spillet er stort sett bra, men A.I er så til de grader dårlig at det ødelegger hele spillet.

Eks: Du har en soldat stående på en side av en mur og du vil at han skal gå rundt. Muren har flere store åpninger, men likevel skriker soldaten NO! når du ber han gå. Du må rett og slett bevege ham i flere omganger, først frem til en åpning, så gjennom og deretter bort til stedet du ønsker han skulle stå på.

Når du til tider har 70-100 enheter å styre, ødelegger dette så mye at spillet ikke er verdt å bruke tid eller penger på.

Jeg fikk faktisk basen ødelagt pga dette da jeg ble angrepet fordi det ikke var mulig å sende soldater dit jeg ville...

 

Og som om ikke det var nok prøvde jeg å laste ned den nyeste patchen til spillet, og hva skjedde da? Jo, Windows kræsja og jeg måtte formatere HD... Løp og kjøp... ET ANNET SPILL! :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...