Gå til innhold

De første Neonode-enhetene ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror de kommer til å tape på at de ikke har med blåtann og vibrering.. Trodde blåtann var noe av det viktigste i en profftelefon :hmm: Men hvis det er infrarød er det sikkert noen som nøyer seg med det. Og det er nok uansett endel som kjøper den bae fordi den endelig har kommet, og bare fordi det er neonode N1..

Lenke til kommentar
at den kommer uten vibrator kommer til å bli en stor feil for dem dessverre :ermm:

vibratoren på telefonene nå tildags er ikke til allverdens med nytte uansett mener nå jeg, de spiller så høylytte ringetoner at det burde ikke være noe problem å få tatt den. Men selvsagt så er vibrator en velkommen bonus, men som sagt, ikke store saken at det mangler.

Lenke til kommentar
Ehm, til dere som sier at det er en profftelefon. Den lanseres ikke som det. Husk at lanseringen var på en skateboard-park.  ;)

 

Man skriver meldinger ved å benytte den trykkfølsomme skjermen.

Hvordan skriver man meldinger? Er det ordliste eller må du trykke en og en bokstav?

Mente å ha lest at det var T9 på den. Ikke ta dette 100% da, men jeg er rimelig sikker. :-)

Lenke til kommentar
at den kommer uten vibrator kommer til å bli en stor feil for dem dessverre :ermm:

vibratoren på telefonene nå tildags er ikke til allverdens med nytte uansett mener nå jeg, de spiller så høylytte ringetoner at det burde ikke være noe problem å få tatt den. Men selvsagt så er vibrator en velkommen bonus, men som sagt, ikke store saken at det mangler.

Absolutt en smaksak.

 

Jeg hørte aldri (når jeg var i støyende områder) at min SX1 ringte. Kanskje jeg som ikke orket å skaffe ny ringelyd, men jeg foretrekker vibrering. Det er mer diskret i tilegg.

 

Det finnes også mange som ikke kan ha på lyd (f.eks. skole, jobbmøte, o.l.), da er det vel liten tvil om at vibrering er kjekt..

 

men selvfølgelig, det får være opp til en og enhver.

Lenke til kommentar
at den kommer uten vibrator kommer til å bli en stor feil for dem dessverre :ermm:

vibratoren på telefonene nå tildags er ikke til allverdens med nytte uansett mener nå jeg, de spiller så høylytte ringetoner at det burde ikke være noe problem å få tatt den. Men selvsagt så er vibrator en velkommen bonus, men som sagt, ikke store saken at det mangler.

Det kan være greit å ha vibrator hvis telefonens ringesignaler er skrudd av, og du ikke vil forstyrre andre... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg har hørt om en sånn liten ting som det går ann å sette på mobilen så den får vibrering... Jeg tror det har kommet. Den vibrerer når den får inn signaler, og jeg tror ikke den trengs å koble i mobilen en gang. Den er akkurat som de klistremerkene som du setter på mobilen så blinker det mange lys på det klistremerket. Denne her får ikke lys til å blinke, men den vibrerer :)

Endret av anderslien
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...