Gå til innhold

Maxtor MaXLine Plus II 250 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lydnivået på disken kan en vel til en viss grad justere selv ved å sette en lav AAM (Automatic Acoustic Management) verdi -via produsentens diskbehandlingsverktøy. Har i alle fall prøvd dette med hell på Hitachi-disker.

 

Da tenker jeg ikke på idle-støy, men en reduksjon av "knatre"-lyden. Dette vil også føre til at søketiden blir noe høyere.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at denne disken bråker bra når den jobber, <knattrer> temmelig tydelig. Hadde faktisk en liten periode hvor jeg vurderte å kvitte meg med den, siden WD120GB disken jeg hadde før denne heller ikke var lydløs (men stillegående i forhold på seek). Hadde håpet å fått ett lavere støynivå... Har hatt disken siden ca. september, og den har funka helt problemfritt. Husk at dette relativt sett er en litt eldre disk, og Hitachi sin 7k250 skal være både raskere og mer støysvak AFAIK.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...