Gå til innhold

Instant messaging kommer til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yamigos støtter så langt kun Yahoo! Messenger og Yamigos egen messenger. Støtte for AOL og MSN er også på vei.

 

Agile er noe ala det samme. Agile har dog allerede støtte for MSN, AOL, ICQ og yahoo.

 

Det som er kjedelig med Agile er at det støttes av få telefoner.

- Nokia 6600, N-Gage, 7650 og 3650

- SE P800 & P900

- Motorola A925

I tillegg til enkelte Windows Pocket PC og Smartphones.

Lenke til kommentar

Tanken var ikke å gjøre Yamigo til noen stor nyhet, klienten har jo tross alt allerede vært ute på markedet en god stund allerede.

 

Vi ville bare forklare de uinnvidde litt om hvordan Instant Messaging fungerer og valgte akkurat denne klienten som vårt utgangspunkt fordi den støttes av såpass mange forskjellige modeller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fins det eller fins det ikke, instant messenger programmer som støtter T630 og MSN? :hmm:

Jeg har prøvd et program som heter cMessenger, men det får jeg aldri til...

 

Forstod det sån at Yamigo støtter kun Yahoo til nå...

Men jeg skjønte ikke helt, skal jeg laste ned programmet Yamigo til min T630 eller? :no: Fant det her.

 

Eller skal jeg bare fylle ut ID:, Domain:, Password: og Server: som det står her?

Lenke til kommentar
Fins det eller fins det ikke, instant messenger programmer som støtter T630 og MSN? :hmm:

Jeg har prøvd et program som heter cMessenger, men det får jeg aldri til...

 

Forstod det sån at Yamigo støtter kun Yahoo til nå...

Men jeg skjønte ikke helt, skal jeg laste ned programmet Yamigo til min T630 eller? :no: Fant det her.

 

Eller skal jeg bare fylle ut ID:, Domain:, Password: og Server: som det står her?

Begge deler.

 

Men såvidt jeg vet er ikke MSN støttet så langt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...