Gå til innhold

MPX lanserer MediaStation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intro-prisen er litt i høyeste laget synes jeg, men det bedrer seg nok etter hvert. Dessuten er den jo den første norske ferdige stue-PC'n med så mye funksjonalitet. Jeg tror dette kan ta av ganske bra til tross for en litt stiv pris for de fleste hjemmebyggere.

Lenke til kommentar

Kan noen svare meg på følgende:

 

1. Dersom jeg kjøper selve barebone-boksen fra f.eks komplett (til ca 4000 kr) hva slags hardware trenger jeg i tillegg for å få samme hardware som mpx sin?

 

2. Med utgangspunkt i 1, vil jeg kunne få den samme funksjonaliteten som mpx sin? Hva med spilling fra harddisk uten å boote?

 

3. Hva menes med "like støysvak som en vanlig DVD-spiller under avspilling"? For meg er samtlige vifter og harddisker lik støy og en "vanlig" dvd-spiller under avspilling gir fra seg NULL støy.

Endret av brannslange
Lenke til kommentar

Maskinen tåler maksimalt 2,6 GHz celeron ifølge Asus. Skal være noe med varmeutvikling å gjøre.

Ellers lyver bildene voldsomt når det kommer til størrelsen.

Dimensjonene er 285x53x290mm.

Den må bare oppleves.

Ingenting å si på prisen heller, den er svært eksklusivt utført. Ikke noe knirk eller skrammel noen steder. Jeg fikk oppleve den live igår og er i skikkelig ønske-modus nå.

 

Så om det finnes noen velgjørere der ute: http://cray.no/catalog/product_info.php/products_id/144

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...