Gå til innhold

Messenger Plus!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En helt ny ting i versjon 3 er muligheten for å få opp en liste over alle kontaktene dine der du kan se når de var logget på sist og når du sist snakket med dem, dette gjør det mye enklere å rydde opp i listen over kontakter som du ikke lenger snakker med eller ikke lenger logger på.

 

Dette har også versjon 2.54.75 ;)

 

EDIT: du kan iallefall se sist dem var online og sist chat ..

Endret av Makorsen
Lenke til kommentar
Jeg testet plus versjonen for en tid siden. Fulgte mye rusk og rask med installasjonen. Husker ikke versjon, men ca et år siden

Har brukt Plus svært lenge nå og har aldri fått med noe snusk. Jeg har alltid fått spørsmål om sponsorprogrammene skal legges inn når jeg har valgt tilpasset installasjon.

Lenke til kommentar

jeg syntes det er så gøy, under installasjonen av Messenger Plus kommer det opp noe som ser ut som en helt vanlig license agreement og de fleste bare trykker accept og går vidre, så etter installasjonen så er det en plutselig en ny fin irriterende searchbar i I.E ++..

 

jeg anbefaler og se hva man trykker på, ettersom license agreement var for installasjon av ad-ware og man kan velge om det skal installeres eller ikke.. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...