Gå til innhold

Tegnebrett med blåtann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får vi håpe at Graphire gjør det samme med sine Wacom-brett..

Hva da? Hvis du vil tegne av er det jo bare å ta av beskyttelsen over brettet og legge papiret under der, og bluetooth, hvem trenger det, jeg gidder iallefall ikke mase med batterier i mus og brett :thumbdown:

Holder meg nok til wacom jeg!

Endret av xthal
Lenke til kommentar
Da får vi håpe at Graphire gjør det samme med sine Wacom-brett..

Hva da? Hvis du vil tegne av er det jo bare å ta av beskyttelsen over brettet og legge papiret under der, og bluetooth, hvem trenger det, jeg gidder iallefall ikke mase med batterier i mus og brett :thumbdown:

Holder meg nok til wacom jeg!

Det var jammen meg godt du tipsa meg om "beskyttelsen over brettet", for det hadde jeg virkelig ikke tenkt på før!! Var sikker på at jeg skulle legge slipset til press under den jeg..

 

Og hvorfor jeg håper Graphire gjør det samme? Fordi Trust sine tegnebrett ikke når Wacom-brettene opp til tærne engang.. Prøv "paint weights" i 3d Max med et av disse, og du får en frustrerende opplevelse.

 

For en med en allerede overfylt hybel og ikke minst pult, så hadde det vært kjekt å kunne lagt brettet bort når det ikke var i bruk. Og, det er ikke så fryktelig mye stress å bytte batterier i ny og nè

Lenke til kommentar

Hm, 512 nivåer trykkfølsomhet så man ikke ødelegger bildet man tegner av?!? Det er vel neppe derfor pennen skal være trykkfølsom? Kanskje skribent burde sette seg litt inn i teknologien før. Trykkfølsomheten er jo en viktig for å kunne simulere f.eks. tykkelse på pennen eller mengde "digital maling" som kommer ut av sprayen. Det burde heller være mer informasjon om denne fungerer til slikt bruk i tegneprogrammene.

 

Forøvrig er det å ha batterier i pennen ganske dumt og unødvendig. Mitt tips er at folk kjøper Wacom. Trådløst er kult, så kanskje Wacom kommer med noe tilsvarende.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...