Gå til innhold

Demo av Ground Control II: Operation Exodus (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en direkte dl link på mail tidlig i morrest,

hadde over 300kb på nedlastingen jeg :p

Var litt skuffende egentlig, men gleder meg til å prøve selve spillet.

 

Men demoen gikk nesten litt hakkete på nerd-pc`en..

(P4 3,2ghz med 1024mb rdram ati radeon 9800 pro)

Kan være noe drit med oppsettet,

alt for mange som er å fikler med den pcen. Skal spille igjennom demoen

på nytt når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Men demoen gikk nesten litt hakkete på nerd-pc`en..

(P4 3,2ghz med 1024mb rdram ati radeon 9800 pro)

Kan være noe drit med oppsettet,

alt for mange som er å fikler med den pcen. Skal spille igjennom demoen

på nytt når jeg kommer hjem.

Ikke et hakk her, så det må være noe galt med maskinen. Spilte med 1024x768 med 2xFSAA og alt på fullt. Har XP 3000+, 1gb ram, Radeon 9800 Pro..

Lenke til kommentar

Jippii! :w00t:

Endelig er den ute!!!

Trailerene ser dritfete ut!

I tillegg har jeg sett et interview med noen karer fra GCII teamet, som sa at man kan gå igjennom hele singleplayer kamanjen i MP!!! :dribble:

Det er jo BARE gode nyheter om dette spillet! har aldri spilt enern, har faktisk aldri hørt om Ground Control, før jeg så filmer fra 2`ern!

Kamera-mulighetene ser skikkelig bra ut, grafikken; super, og gameplay ser skikkelig fett ut! masse sniking i et slikt spill! en genial tanke!

Rainbow 6 + C&C = Ground Control 2!!! :D

 

Skal man ikke bygge så mye i GC2?...Y.E.S.!!! :laugh:

Jeg er dønn lei av Warcraft og C&C! endelig noe nytt!!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Irriterte meg at spesielt Siege enhetene satt seg fast i et kjør. Mine satt seg fast foran bruer og andre dumme plasser. Annet som var litt irriterende var demoen var utrolig kort.. Hehe, kjente meg godt igjen i fra GCI ja, men følte at det var blitt litt tregere. Annet enn det så kan jeg ikke klage. Det gikk pent på min maskin på 1280x1024 med alt som kunne stilles på til fult. Blir nok et kjøp ja.. :D

Lenke til kommentar

Likte ikke dette like mye som det første spillet, misliker Bla. det nye sytemet med AP og at man nå kan styre en og en unit og ikke en tropp. Forrige spillet virket mye mer taktisk mens dette blir litt stein, saks, papir..

blir nok et kjøp uansett :wee:

Lenke til kommentar

Hvorfor klarer noen å kjøre spillet glatt mens andre sliter?

Jeg får UNDER 10 fps hvis jeg zoomer helt ned på unitene, og 20-30 hvis jeg er langt over.

Dette er jo alt for lavt for mitt system..

(athlon 2,3ghz, 9800pro, 512ram)

Kan det være pga omega 4.5 drivere?

Prøvde i 1240x960 med aa & af på max.

 

edit: hvis jeg slo av complex shadows så havna fps jevnt rundt 60-70

skal det være sånn?

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar

jeg syntes det var et helt O.k spill, mange kule elementer der, men ikke helt min stil, det at hver man tåler så sinnsykt mye osv bare gjør alt helt anderledes.. men dropship systemet ogsånn syntes jeg er et døds kult konsept, og skulle gjerne sett dette implementert i liknende RTS spill :)

 

Men jeg syntes det "secondary" fire systemet manger tooltips slik at man vet hva de forskjellige greiene gjør, istedet for å bare gjette seg frem!

 

EDIT: jeg får ingen FPS måler i spillet

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...