Gå til innhold

Video fra Half-Life 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvordan du klarer å kalle det en melkeku over at de har lagd en oppfølger til det som ble rimelig udiskutabelt kronet til årets spill av tilrnæmet alle da det kom.. Og hvis du tenker på at de har tre ulike bokser, så får vi se om det i det hele tatt gjelder når det kommer i butikken.. Og hvis det gjør det, så trenger du jo ikke å kjøpe alle tre?

 

:)

Lenke til kommentar
Det så nice ut :)

Gleder meg så jevlig til å spille det :D

 

Hvor mange fps vill jeg sånn ca få med 1024*768 @ ati 9800 pro?

Seriøst, forventer du virkelig et svar på fps på grunnlag av gfx kortet uten maskin spec samt at spillet ennå ikke er ut ???? :hmm:

Lenke til kommentar
Det så nice ut  :)

Gleder meg så jevlig til å spille det  :D

 

Hvor mange fps vill jeg sånn ca få med 1024*768 @ ati 9800 pro?

Seriøst, forventer du virkelig et svar på fps på grunnlag av gfx kortet uten maskin spec samt at spillet ennå ikke er ut ???? :hmm:

Valve har sagt at for å kjøre HL2 optimalt treng du et Radeon 9600xt/9800 og ca. 2Ghz cpu og 512mb ram.. Iallefall et sted rundt omkring der er å anbefale. Minimalt er 1.2Ghz, dx6-7 skjermkort..

Lenke til kommentar
* Må - ha - alle 3 - omslagene - red-rum... - red-rum... - strekke-armene-foran-seg-og-mumle-valve,-ja-jeg-kommer - jeg-kommer-nå-valve *

 

It feels strange to be the bitch of a man who weighs 350 pounds.

Hehe, der ser man, dette skjer:)

 

fiskfisk:

Nei sant det, jeg trenger ikke kjøpe alle, tvert imot jeg kommer ikke til og kjøpe noen, men det irriterer meg at noen skal melke en suksess enda mer på en slik måte, det er for dumt "Vi tenker på fansen", de tenker på penger:)

 

Har jo ingenting og si om det er Årets bestespill eller ikke,

man kan melke en ku med god melk extra mye vet du :)

Er heller er det ingen grunnlag for og si at det er bestespillet i År uansett, syntes

slike nominasjoner blir for dumme:)

 

"Udiskutabelt" er også en overdrivelse, egentlig kan man ikke kåre Årets beste spill, muligens innen sjanger, men ikke overall, det er teit syntes jeg:) f.eks.

hvordan skal det gå og sammenligne NFS Underground 2 med CS2, eller Baldurs Gate 2 med Fifa 2004 :)

Lenke til kommentar

Valve har sagt at for å kjøre HL2 optimalt treng du et Radeon 9600xt/9800 og ca. 2Ghz cpu og 512mb ram.. Iallefall et sted rundt omkring der er å anbefale. Minimalt er 1.2Ghz, dx6-7 skjermkort..

Og G. Bush er en bra president....

 

Optimalt betyr jo "best mulig" så det de påstår er at med de spec'ene kan du spille med max på alt? Latterlig.

Min egen maskin tilfredstiller "Radeon 9600xt/9800 og ca. 2Ghz cpu og 512mb ram" men er på langt nær noen optimal spillemaskin lenger...

Er nok veldig i tvil om det blir noen "optimal" spillopplevelse med HL2 dersom jeg fortsatt har denne maskinen når HL2 en gang i fremtiden kommer ut.

 

Ellers ser den 25minutter lange E3 2004 demoen fantastisk bra ut. Fikk fornyet tiltro til spillet da jeg så denne. Dersom selve gameplayet virkelig er så bra som det ga inntrykk av i denne nye videoen, ja da kommer jeg til å være i en euforisk lykkerus når spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

Gleder meg utrolig til å teste Half-Life 2 i final versjon, ingen tvil om at det kommer til å bli et bra spill enten det blir revolusjonerende eller ikke.

 

Gleder meg også til å spille Half-Life 1 igjen som de nå har portet til den nye motoren (Source), kommer til å gjennomføre den delen før jeg begynner på nummer to. Counter-Strike er jo også portet til den nye motoren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...