Gå til innhold

Her er spillene på årets E3-messe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

visste ikke et ble sååå masse, men en del er jo allerede ute.

 

eks. ikke vits å dekke state of emergency til xbobx om det er ute allerede, til pc

eller?

 

Håper det blir prioritert spill som snart er ute.

Selv har jeg faktisk mer lyst å kunne lese litt rundt eks. "Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth" (om det er ute snart), enn å høre om OPF2, om

det først er ute i 2006.

 

Hva mener folket om det?

Lenke til kommentar
Er det forresten bare jeg som blir deppa av lista til EA? Er jo nesten UTELUKKENDE oppfølgere og spinoffs.

Husk at dette kun er listen over bekreftede titler. EA har fortalt meg at de kommer med flere overraskelser, blant annet helt nye konsepter. Vi får se om de holder det de lover. :-)

Lenke til kommentar

Jeg savner Darkfall på listen.... :( Håper de kommer alikevel da, har fulgt med på det spillet så lenge nå. Neste generasjon MMO(RP)G ligger i norske spill-utvikleres hender. *Glede seg*

 

Savnet også noe mer ES fra Bethseda, men det hadde jeg egentlig forventet at lot vente på seg... Call of the Cthulhu høres spennende ut da, noen som har en link eller?

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Det du har lest er "rykter".

"Info" / klargjøring av ryktene

 

RUMOR #3: Grand Theft Auto: San Andreas will not be shown at this year's E3 expo.

 

Source: Rumor Control's favorite recurring guest star SPOnG.

 

The official story: "We have not announced our E3 lineup yet"--Rockstar spokesperson.

 

What we heard: At first, the SPOnG story sounds tres authentique, quoting Rockstar North spokespersons as definitively saying GTA: SA "will be unveiled in June to selected press, retail and distribution partners." However, then article starts second guessing itself, saying the whole thing could be an elaborate stunt so the media-savvy publisher could stage a faux-surprise showing of the game. However, the rumor does come just over a week after sudden departure of Jeffrey Lapin, CEO of Rockstar's Parent, Take-Two Interactive. Though officially a resignation, Lapin's exit was rumored to be sparked by development woes at the publisher, evidence by the dual delays of Red Dead Revolver and The Warriors. Could problems with San Andreas, the 800-pound gorilla on Take-Two's release calendar, have hastened Lapin out the executive lounge door?

 

Bogus or not bogus?: Probably not bogus. It's not like the follow-up to the best-selling game of all time needs to be present at E3.

Lenke til kommentar
Savner GTA:SA dog alt ikke er bekreftet ennå.  :)

Rockstar skal ikke vise frem noe som helst på årets E3. Det har jeg fått bekreftet fra distributøren i Norge. Om han tar feil kan jeg ikke stå inne for, men det er det vi forholder oss til.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Cossacks 2. Har ventet på dette spillet i en evighet (føles som det i hvertfall)

 

Ellers så ser jeg frem til silent hunter 3 + en del annet snacks. Tviler på at det blir så veldig mye spiling i sommer, men skal alltid få presset inn noe ;)

 

Doom 3 skal selfølgelig forhåndsbestilles asap :D

Lenke til kommentar

Er det virkelig overraskende at Halo 2 kommer ut på Xbox? :p

 

Det begynner vel å bli en stund siden både HL2 og Doom3 ble bekreftet til Xbox(?), så det er vel ingen stor bombe at disse spillene også blir presentert for denne konsollen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...