Gå til innhold

Omtale av UEFA Euro 2004 (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kun prøvd dette til Xbox...

 

Må si meg litt uenig med omtalen. Skal være enig at de ulike modusene er jalla, men det slike spill handler om egnetlig, er multiplayer... Dvs et par tre kamerater, en god stol, godt humør osv... :yes:

 

Og da vil jeg påstå at en del av funksjonene som har blitt lagt til i Euro 2004 i forhold til FIFA 2004 er veldig gode... Mulig PC / PS2 utgaven har hatt det fra før, men på xbox-utgaven har det nå blitt lagt til en del finter. Ulike spillere kan ulike ting... Fryktelig moro å slå tunnel på kamerater, eller slå ballen rundt spillerne osv...

 

Dessuten har spillet blitt enda mer realistisk når det gjelder ballføring, spillernes bevegelser o.l...

 

Men når det er sagt, det er en stund igjen til det perfekte fotballspillet til xbox.. Si meg en normal fotballspiller som vil skyte om han får frispark på kortlinjen... Fatter ikke at det ikke er mulig å legge inn i feltet....

 

Så alt i alt, blitt bedre å spille mot kamerater, ikke verdt 500 spenn.... Desverre...

Lenke til kommentar

Jeg har selv spilt mye Fifa 2004 på XBOX, og når jeg testa ut euro2004 ble jeg først skuffet, men så etterhvert litt mer happy. Personlig syns jeg ikke det er no sånn vannvittig forskjell, og de samme provoserende og irriterende greine dukker opp her som det gjorde i fifa. En ting som de har fiksa, er at keepern kan sleppe ned ballen, det kunne man ikke på fifa.

Bortsett fra dette syns jeg at begge spillene er rimlig like. Mottar du ballen og du har en forsvarer i ryggen er du dømt til å tape ballen hver eneste gang, så lenge forsvarern trykker på den vanlige takleknappen, og pasningene tar som regel år og dag, samme med skudda.

Nei spør du meg er det akkurat samma greine. Heldigvis har det kommet et par nye finter, men jeg hakke fått til tunnel ennå :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...