Gå til innhold

Omtale av Hyperglide Mouse Skates (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin omtale.

Men hvis jeg skal kjøpe det, så blir det ikke to sett, en til reserve. Får MX700 musen må ha 5stk lapper under, og er det ikke 8 som fulger med?

Hva er best av disse og mouse skatez?

Som Sandiz sa, det er 10 føtter i pakken til mus som bruker 5 av gangen, og det er 8 for de som bruker 4 av gangen (Microsoft).

 

Hyperglide er bedre enn Mouse Skatez, synes jeg iallefall. Foretrekker at jeg ikke må putte på nye teip-biter hver uke.

Endret av cairn
Lenke til kommentar

Jeg kommer fra Hyperglide.dk

 

Vil oplyse jer alle om, at det er muligt at bestiller Hyperglides til Norge. Mere info følger nedenfor.

 

Vi sender kun varer til de nordiske lande ved forudbetaling til vores bank. Beløbet skal være i danske kroner. Vær opmærksom på at din bank kan opkræve gebyr for pengeoverførsel til Danmark.

 

Hvis du bestiller mere end 1 pakke Hyperglide stiger porto/ekspeditions prisen til 58,00 dkr, fordi vi så skal sende ordren værdiforsikret.

 

Ved køb af andre varer ud over Hyberglide( det vil sige tilbudet med en Icemat ) afregnes portoen efter gældende takst til det pågældende land. Derfor kontakt os venligst for yderligere information.

 

Detaljeret information om vores bank konto her

Lenke til kommentar
Vi sender kun varer til de nordiske lande ved forudbetaling til vores bank. Beløbet skal være i danske kroner. Vær opmærksom på at din bank kan opkræve gebyr for pengeoverførsel til Danmark.

SpareBank 1 Midt-Norge krever ca 100 kr for å veksle og overføre penger til en dansk bank. :thumbdown:

 

Så nå skal jeg regisrere PayPal og bestille fra www.hyperglide.net .

Lenke til kommentar
Vi sender kun varer til de nordiske lande ved forudbetaling til vores bank. Beløbet skal være i danske kroner. Vær opmærksom på at din bank kan opkræve gebyr for pengeoverførsel til Danmark.

SpareBank 1 Midt-Norge krever ca 100 kr for å veksle og overføre penger til en dansk bank. :thumbdown:

 

Så nå skal jeg regisrere PayPal og bestille fra www.hyperglide.net .

Er PayPal enkelt og sikkert? Erfaringer, noen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...