Gå til innhold

Hardware.no beklager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*flirer*

 

Det må jo være en av tidenes forglemmelser ;)

 

Husker for 5 år siden når jeg skulle kjøpe pc, da var alternativene:

psdata

komplett

multicom

 

(hvor den siste webshoppen ikke hadde verdens beste rykte)

Husker også det. Internett var det svært lite av og ble stort sett sittende og scanne text-tv :D

 

Da var det multicom som hadde hovedandelen mener jeg uten å si det helt 100% sikkert.

Lenke til kommentar

Kjøpte PC på Multicom for snart fire år siden... Tok meg en måned før jeg fikk alle delene. Har handla fra dem to ganger etter det, dog, og det har gått fint. (Hvorfor var de de eneste i Norge som tok inn Soyo-hovedkort?)

 

Tillegg: Men ja, jeg syns det var dårlig gjort å glemme PSData, og det er bra at HWno er såpass seriøs at de lager en egen artikkel om det. For så lenge PSData tilfredstiller mine (Aopen-)behov, liker vi dem.

Endret av the_ruthless
Lenke til kommentar
*flirer*

 

Det må jo være en av tidenes forglemmelser ;)

 

Husker for 5 år siden når jeg skulle kjøpe pc, da var alternativene:

psdata

komplett

multicom

 

(hvor den siste webshoppen ikke hadde verdens beste rykte)

Husker også det. Internett var det svært lite av og ble stort sett sittende og scanne text-tv :D

 

Da var det multicom som hadde hovedandelen mener jeg uten å si det helt 100% sikkert.

haha.. det husker jeg også... txt-tv eide internett ved shopping på den tida.. ikke så mye web-shopper at det gjorde noe.. ahh.. det var tider det.. UFO - enemy unknown på 4x86'en også.. :D

Lenke til kommentar

Jeg mener dette er en generaltabbe av HW. Webshop testen burde vært underkjennt og ny lagt ut når en så stor aktør som PSdata blir "glemt" . De har jo hele tiden vært blant de 10 beste.

Fy skam seg HW og, en "smikk på fingrene" er delt ut!

En forglemmelse av denne størrelsen kan også være med på å undergrave HW's stempel som seriøst websted.

Lenke til kommentar

Husker jeg satt og siklet etter en 6GB hd....hehe Jeg og en kompis satt og diskuterte om dem kom til å bryte 10GB grensen og hva dem isåfall skulle bruke all den plassen til! Begge kom frem til at uansett så ville man med en slik disk ha nok lagring for all evighet :laugh:

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Er ikke helt enig med deg wasser.

 

Alle kan gjøre feil. Det som imidlertid gjør en mann stor er evnen til å innrømme feil og rette dem opp igjen så godt som mulig.

 

Hva mener du er best da? Aldri å gjøre feil og dersom man mot alle odds skulle gjøre en så var det å skjule og benekte det på det sterkeste?

Lenke til kommentar

At man har glemt PSdata er dumt, synes jeg. Man kunne samlet prisene og gitt dem en plassering i tabellen, de kommer vel neppe i topp 3 uansett(tipper jeg).

 

5 år siden var vel Internett bra utviklet. Husker jeg fikk lagt inn 10mbit linjen min på hybelen i Trondheim da(omtrent akkurat faktisk). Var også flere internettbutikker, men ettersom jeg husker hadde de færreste av dem avanserte systemer med online bestilling(handlekurv). Husker de første bestillingene fra multicom foregikk via e-mail, man kopierte teksten/produktet fra siden deres inn i en e-mail og sendte den. Fungerte bra det også, hadde ikke noe mer problemer med multicom enn noen av de andre(f.eks komplett), er de tomme så er de tomme og må vente på nye varer :) Det at man nå ha lagerbeholdningen online er bra, så slipper man å gjette om de har inne eller ikke. Men nå har jeg aldri vært uheldig og trengt å bruke retur/garanti på noe produkt jeg har kjøpt online(og det er ganske mye etterhvert), det er vel da probleene dukker opp...

Lenke til kommentar
Husker selv alle timene med text-tv og notisblokk før pc handelen for fem år siden. Fantastisk hvordan en som bare har brukt 166MMX og eldre, og aldri har åpnet en maskin greide å bestille og sette samme maskinen uten å drite seg ut på hverken av delene. Det ble Multicom på meg også den gangen.

 

Jeg husker, for min del, hvor grimt HWno så ut for fire år siden... Oioioi.

Store forandringer, gitt.

Lenke til kommentar

Alle kan gjøre feil, og det er bra att HW beklager denne feilen. Men det hjelper lite med beklaglser når feil av denne typen oppstår. En kan begynne å lure på om HW's rutiner her bør revurderes. Det kan virke som om denne testen er arbeidet til en mann, noe som jeg betviler. Så en sluttkontroll fra andre før publisering skulle ha avslørt en slik feil. Jeg oppdaget dette med en gang jeg så webtesten - hvor er PS da? var første reaksjon når jeg så 10 - på topp listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...